آغاز ساخت سریال His Dark Materials محصول شبکه‌ی BBC

28 July 2018 - 00:00

شبکه‌ی بی‌بی‌سی (BBC) و کمپانی Bad Wolf امروز در ولز رسما آغاز ساخت پروژه‌ی مشترک‌شان، اقتباس His Dark Materials را اعلام کردند. مضاف بر این، تأیید شد که بازیگران جدیدی نیز به این پروژه اضافه شدند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلیپ پالمن (Philip Paullman) نویسنده‌ی رمان می‌گوید:

من بسیار مشعوف هستم که تولید این پروژه آغاز شده و شدیدا مشتاقم ببینم که این اثر چگونه خواهد شد. کمپانی Bad Wolf تیم فوق‌العاده‌ای از بازیگران را گرد آورده و من اطمینان دارم که تمام خوانندگان کتاب نیز همچون من مشتاق دیدن نتیجه‌ی کار هستند.

بازیگران این فیلم عبارت‌اند از: دافین کین (Dafine Keen) در نقش کاراکتر اصلی لیرا (Lyra)، لین مانوئل-میراندا (Lin Manuel-Miranda) در نقش لی اسکورسبی (Lee Scoresby)، جیمز مک‌آیوی (James McAvoy) در نقش لرد اسریل (Lord Asriel)، عموی لیرا، کلارک پیترز (Clarke Peters) در نقش مرشدی که لیرا را تعلیم می‌دهد، یان گلدر (Ian Gelder) در نقش چارلز (Charles)، روث ویلسون (Ruth Wilson) در نقش خانم کولتر (Mrs. Coulter)، ویل کین (Will Keen) در نقش پدر مک‌فیل (Father Macphail)، اریون باکار (Ariyon Bakare) در نقش لرد بوریل (Lord Boreal) و جورجینا کمپبل (Georgina Campbell) در نقش ادل استارمینستر (Adele Starminster) روزنامه نگار.

بازیگران اضافه‌شده‌ی جدید به این سریال نیز شامل افراد زیر است: آن-ماری داف (Anne-Marie Duff) در نقش ما کاستا (Ma Costa)، جیمز کاسمو (James Cosmo) در نقش فاردر کورام (Farder Coram) لوسین مساماتی (Lucien Msamati) در نقش جان فا (John Faa)، مت فریزر (Matt Frazer) در نقش ریموند ون گریت (Raymond van Geritt)، جف بل (Geoff Bell)، در نقش جک ورهوایون (Jack Verhoeven) و سایمون منیوندا (Simon Manyonda) در نقش بنجامین رویتر (Benjamin Ruyter).

تام هوپر (Tom Hooper)، کارگردان فیلم The King’s Speech «سخنرانی پادشاه» این سریال هشت قسمتی را کارگردانی خواهد کرد و جین ترنتر (jane Tranter) و جولی گارنر (Julie Gardner) نیز این مجموعه را تهیه خواهند کرد. مطابق با گزارشات هوپر در تلاش است تا اقتباس لایو-اکشنی از نمایش موزیکال برادوی به نام Cats «گربه‌ها» را برای کمپانی یونیورسال بسازد.

سفارش ساخت سریال His Dark Material در سال ۲۰۱۵ توسط شبکه‌ی بی‌بی‌سی داده شد و فیلمنامه‌ی آن توسط جک تورن (Jack Thorne) نوشته شد. مجموعه‌کتابی که این سریال با اقتباس از آن ساخته خواهد شد شامل سه جلد به نام‌های Northern Lights «نورهای شمالی» که در سال ۲۰۰۷ تبدیل به فیلم The Golden Compass «قطب‌نمای طلایی» با حضور دنیل کریگ (Daniel Craig) و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) شد، The Subtle Knife و The Amber Spyglass است. داستان‌های این مجموعه‌کتاب درباره‌ی دو کودک در حال رشد به نام‌های لیرا و ویل است که بین دنیاهای موازی رفت‌وآمد می‌کنند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.