تمدید سریال Altered Carbon برای فصل دوم و حضور آنتونی مکی در نقش اصلی

28 July 2018 - 09:00

سریال علمی-تخیلی Altered Carbon «کربن تغییر یافته» که توسط «لایتا کالوگریدیس» (Laeta Kalogridis) خلق شده، توسط «نتفلیکس» برای فصل دوم تمدید شد و همچنین قرار است «آنتونی مکی» (Anthony Mackie) را در نقش شخصیت «تاکشی کواچ» که در فصل اول توسط «جوئل کینامن» (Joel Kinnaman) ایفا شد ببینیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این سریال که بر اساس مجموعه رمان‌هایی به قلم «ریچارد کی. مورگان» (Richard K. Morgan) ساخته شده، در سال ۲۳۸۴ روایت می‌شود و در این زمان بدن انسان قابل تعویض است. تاکشی کواچ که  یکی از سربازان گروه شورشی‌ها بوده و در بدن‌های متفاوت زیادی زندگی کرده، دوباره توسط فردی ثروتمند به نام «لورنس بنکروفت» زنده می‌شود تا جریان قتل خود بنکروفت را بررسی کند. در فصل دوم، آنتونی مکی قرار است بدن جدید تاکشی را به نمایش بگذارد تا او ماجراجویی‌های خود در دنیای تاریک و سرد سریال را دنبال کند.

فصل دوم که قرار است هشت قسمت داشته باشد، توسط «Skydance Television» تهیه خواهد شد و لاتا کالوگریدیس به همراه «آلیسون شاپکر» (Alison Schapker) به عنوان شورانرها و تهیه‌کنندگان اجرایی این فصل باز خواهند گشت. همچنین «دیوید الیسون» (David Ellison)، «دانا گلدبرگ» (Dana Goldberg)، «مارسی راس» (Marcy Ross) و «جیمز میدلتون» (James Middleton) هم در نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی حضور خواهند داشت.

آنتونی مکی که در چند سال اخیر با حضور در دنیای سینمایی مارول و ایفای نقش «فالکون» به شهرت خود افزوده، آخرین حضورش در یک سریال، به «All the Way» برمی‌گردد که در آن به همراه «برایان کرانستون» (Bryan Cranston) هنرنمایی کرده بود. حال با فصل دوم کربن تغییر یافته، او دوباره به دنیای سریال باز خواهد گشت تا اولین تجربه‌ی بازی در سریال‌های نتفلیکس را هم برای خود رقم بزند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.