مذاکره ادگار رامیرز برای پیوستن به پروژه The Last Days of American Crime

28 July 2018 - 10:00

با توجه به گزارشات خبرگزاری «هالیوود ریپورتر»، «ادگار رامیرز» (Edgar Ramirez) که با فیلم و سریال‌هایی از جمله Hands of Stone «دست‌های سنگی»، Joy «جوی» و American Crime Story «داستان جنایی آمریکایی» شناخته می‌شود، برای پیوستن به اقتباس شبکه اینترنتی «نتفلیکس» از کمیک «آخرین روزهای جرم و جنایت‌های آمریکایی» (The Last Days of American Crime) وارد مذاکره شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمیک «آخرین روزهای جرم و جنایت‌های آمریکایی» که توسط «ریک ریمندر» (Rick Remender) نوشته شده، در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شود و در آن دولت آمریکا برای از بین بردن جرم و جنایت، سیگنالی طراحی کرده که باعث می‌‌شود هیچ‌کس نتواند به طور آگاهانه مرتکب جرم شود. فیلم قرار است خلاف‌کاری را دنبال کند که به یک دزدی بزرگ پی می‌برد و سعی دارد تا قبل از اینکه سیگنال پخش شود، این دزدی را به همراه چند نفر دیگر انجام دهد.

ادگار رامیرز در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی خلاف‌کار فیلم که «گراهام برک» نام دارد است. این بازیگر به تازگی برای حضور در فصل دوم «داستان جنایی آمریکایی» نامزد دریافت جایزه امی شده و همچنین قرار است در نسخه‌ی لایو-اکشن «Jungle Cruise» هم حضور داشته باشد. او در این فیلم، «دواین جانسون» (Dwayne Johnson) و «امیلی بلانت» (Emily Blunt) را همراهی خواهد کرد.

فیلم «آخرین روزهای جرم و جنایت» قرار است توسط «الیویر مگاتن» (Olivier Megaton) کارگردانی شود که با ساخت دو فیلم از مجموعه‌ی Taken «ربوده‌شده» شناخته می‌شود. نویسندگی این فیلم هم بر عهده «کارل گاجدوسک» (Karl Gajdusek) خواهد بود که Stranger Things «چیزهای عجیب» را در کارنامه دارد و همچنین در نوشتن فیلم‌نامه‌ی Oblivion «فراموشی» نیز همکاری داشته است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.