نیکول کیدمن فیلم Nine Perfect Strangers را می‌سازد

28 July 2018 - 22:30

کمپانی‌ Blossom Films نیکول کیدمن و Made Up Stories برونا پاپندریا قراردادی برای ساخت فیلمی براساس رمان جدید لیان موریارتی (Liane Moriarty) به نام Nine Perfect Strangers (نُه غریبه عالی) بسته‌اند. برای خواندن جزئیات بیشتر پیرامون این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این حرکت باعث می‌شود کیدمن مجددا با نویسنده سریال Big Little Lies کار کند و قرار است این بازیگر در فیلم نه غریبه عالی به ایفای نقش پرداخته و تهیه‌کنندگی آن را نیز برعهده داشته باشد. کیدمن و شریک‌اش Per Saari به همراه پاپندریا، سریال برنده جایزه امی شبکه HBO، دروغ‌های کوچک بزرگ را تهیه کردند. این سه نفر فیلم نه غریبه عالی را تهیه می‌کنند و طبق گفته منبع خبر، این فیلم راهی تلویزیون می‌شود.

موریارتی در اینباره اظهار داشته:

من بسیار خوشحالم که دوباره با نیکول، پر و برونا همکاری می‌کنم. آن‌ها بسیار بااستعداد، با احساس هستند و شک ندارم که هرکاری با نه غریبه عالی انجام دهند، بسیار هوشمندانه خواهد بود. وفاداری آن‌ها به این کتاب باعث افتخار من است حتی قبل از اینکه من کتابم را به پایان ببرم آن‌ها به کتابم اعتقاد داشتند و خیلی خوشحالم که آن‌ها وارد زندگی‌ام شدند.

نه غریبه عالی ششم نوامبر چاپ می‌شود. این کتاب درباره پایگاه سلامتی دور افتاده‌ای است که گروهی از افراد برای ریبوتی در زندگی دور هم گرد آمده‌اند. فرانسس ولتی قهرمان داستان در نقش رمان‌نویس سابق مشهور است که سعی دارد با شکست عاطفی‌اش کنار بیاید.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.