فیلم Mowgli به شبکه نتفلیکس رسید

28 July 2018 - 22:36

شبکه پخش نتفلیکس حقوق مربوط به پخش فیلم Mowgli استودیو برادران وارنر، ساخته‌ی اندی سرکیس (Andy Serkis) را از آن خود کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیو برادران وارنر قبلا تاریخ اکران ۱۹ اکتبر را برای این فیلم در نظر گرفته بود که بازگویی لایو‌اکشن فیلم کتاب جنگل است. حالا قرار شده این فیلم در سال ۲۰۱۹ از نتفلیکس پخش شود.

تاریخ ساخت Mowgli به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد که تعدادی کارگردان مانند الجاندرو ایناریتو (Alejandro Inarritu) و ران هاوارد (Ron Howard) برای ساخت این فیلم وارد مذاکره شدند. سرکیس سال ۲۰۱۴ به این پروژه پیوست که آغاز کارگردانی‌اش نیز بود و این دقیقا همزمان با تولید بازسازی لایو‌اکشن دیزنی از انیمیشن کتاب جنگل سال ۱۹۶۷ بود. برخلاف رقابتی که شکل گرفت، استودیو برادران وارنر اکتبر ۲۰۱۶ را برای اکران فیلم در نظر گرفت. اما استودیو آن را تا اکتبر ۲۰۱۷ به تعویق انداخت چون کتاب جنگل ساخته جان فاوریو آوریل ۲۰۱۶ اکران می‌شد. نسخه فاوریو ۹۶۶ میلیون فروش داشت و به موفقیت زیادی دست یافت.

حالا با انتقال Mowgli به نتفلیکس، این فیلم از نظر باکس‌آفیس با فیلم کتاب جنگل که برای جلوه‌های ویژه خود اسکار دریافت کرد، مقایسه نمی‌شود. سرکیس در فیلم Mowgli نقش بالو را بازی می‌کند و دیگر بازیگران فیلم عبارتند از بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، کیت بلانشت (Cate Blanchett)، کریستین بل (Christian Bale)، متیو رایز (Matthew Rhys) و روحان چند (Rohan Chand).

نتفلیکس عادت به در اختیار گرفتن فیلم‌هایی دارد که استودیو آن‌ها ترجیح می‌دهند اکران سینمایی نشوند. آن‌ها ۵۰ میلیون دلار برای The Cloverfield Paradox به پارامونت پرداختند که نمرات پایینی دریافت کرده بود اما وقتی نتفلیکس اعلام کرد این فیلم بعد از بازی سوپر بول قابل دسترسی است، توجه زیادی معطوف این فیلم ساخت.

سرکیس قبلا به هالیوود ریپورتر گفته بود که این فیلم بازگویی تاریکی از داستان است تا اینکه بخواهد به نسخه دیزنی نزدیک باشد.

داستان این فیلم درباره هویت است. درباره چیز دیگری بودن: Mowgli در دنیای حیوانات بزرگ شده و سعی کرده خود را با آن مطابقت دهد و سپس وارد دنیای انسان‌ها می‌شود، پس داستان در هر دو اقلیم رخ می‌دهد. این فیلم بسیار خاص و احساسی و دراماتیک است که به ارتباط میان حیوان‌ها و Mowgli و انسان‌ها و او می‌پردازد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.