پوسترهای جدید از کاراکترهای فیلم Christopher Robin

29 July 2018 - 09:00

استودیو والت دیزنی از طریق وبسایت MovieFone چندین پوستر جدید از شخصیت‌های قابل ستایش فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) منتشر کرده است که مربوط به پروژه‌ی آینده‌ی کمپانی دیزنی است. در ادامه و همراه با سینماگیمفا می‌توانید این پوسترها را تماشا کنید:

داستان فیلم لایو/اکشن، دلگرم‌کننده و ماجراجویانه‌ی Christopher Robin (کریستوفر رابین) درباره کودکی دوست‌داشتنی است که در جنگل Hundred Acre Wood همراه با دیگر دوستانش به بازی و ماجراجویی می‌پرداخت. ولی تفاوت داستان اینجاست که اکنون این پسر کوچک و دوست‌داشتنی ما رشد کرده و درگیر زندگی روزمره بزرگسالان شده است و دیگر اثری از بازی و ماجراجویی در او دیده نمی‌شود. اکنون نوبت دوستان دوران کودکی او است که به دیدن او می‌آیند و وارد دنیای بزرگسالی رابین می‌شوند تا به او کمک کنند تا به‌یاد آورد که آن کریستوفر رابین دوست‌داشتنی و بازیگوش هنوز در درون او وجود دارد.

ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) در این فیلم نقش بزرگسالی کریستوفر را ایفا نموده است. همچنین هایلی اتول (Hayley Atwell) در نقش همسر کریستوفر یعنی ایولین (Evelyn)، برونته کارمایکل (Bronte Carmichael) در نقش دختر کریستوفر یعنی مادلین (Madelin) و مارک گیتیس (Mark Gatiss) در نقش کیث وینسلو (Keith Winslow)، رئیس کریستوفر، در این پروژه حضور دارند. در کنار بازیگران این فیلم هنرمندانی حضور دارند که صداپیشگی شخصیت‌ها را بر عهده دارند از جمله: جیم کامینگز (Jim Cummings) صداپیشه شخصیت وینی د پو (Winnie the Pooh)، کریس اودوود (Chris O’Dowd) صداپیشه شخصیت تایگر (Tigger)، برد گرت (Brad Garrett) صداپیشه شخصیت ایوره (Eeyore)، توبی جونز (Toby Jones) صداپیشه جغد، نیک محمد (Nick Mohammed) صداپیشه بچه خوک، پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) صداپیشه خرگوش و سوفی اوکوندو (Sophie Okonedo) صداپیشه کانگورو.

کارگردانی فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) بر عهده مارک فورستر (Marc Forster) است و نوشتن فیلمنامه آن بر عهده الکس راس پری (Alex Ross Perry) و آلیسون شرودر (Allison Schroeder). داستان این فیلمنامه از شخصیت‌هایی اقتباس شده است که توسط ای. ای. میلن (A.A. Milne) خلق شده است. بریگهام تیلور (Brigham Taylor) و کریستین بر (Kristin Burr) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند و رنه ولف (Renée Wolfe) و جرمی جانز (Jeremy Johns) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

این فیلم در تاریخ ۳ اوت ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) به صورت گسترده در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.