جزئیات کاراکتر شان ویلیام اسکات در فصل سوم سریال Lethal Weapon

29 July 2018 - 12:00

بنابر گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، فاکس جزئیات جدیدی از کاراکتر شان ویلیام اسکات (Seann William Scott) در فصل سوم سریالی که از فرانچایز Lethal Weapon (اسلحه مرگبار) اقتباس شده است، منتشر کرد. اسکات اخیرا جایگزین کلین کرافورد (Clayne Crawford) شد که به سبب رفتارهای بدش در صحنه فیلمبرداری از پروژه کنار گذاشته شده بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

اسکات در این سریال نقش وسلی کول (Wesley Cole)، کهنه سرباز جنگی و پدری که برای بودن در کنار فرزندش به لس آنجلس نقل مکان کرده است را ایفا می‌کند. نقش دوست‌دختر سابق کول یعنی ناتالی فلین (Natalie Flynn) را نیز مگی لاوسون (Maggie Lawson) ایفا خواهد کرد. فلین یک جراح اتاق‌های اضطراری است که در مناطق جنگی و سال‌های پیش از شروع سریال با کول در آنجا آشنا می‌شود و پس از آن تنها به خاطر کول به آنجا بازمی‌گردد. کول در این سریال با کاراگاه ارشد، راجر موراتو (Roger Murtaugh) –با بازی دیمون وایانز (Damon Wayans)– همبازی است که البته نحوه مشارکت آن‌ها در حال‌حاضر مشخص نیست.

Lethal Weapon (اسلحه مرگبار) سریالی است براساس مجموعه فیلم‌هایی به همین نام که ترکیبی است از صحنه‌های اکشن، درام و طنز. بازیگران آن نیز عبارتند از: کیشا شارپ (Keesha Sharp)، کوین رام (Kevin Rahm)، جوردانا بوروستر (Jordana Brewster)، جاناتان فرناندز (Johnathan Fernandez)، دانته براون (Dante Brown)، چندلر کینی (Chandler Kinney) و میشل میچنر (Michelle Mitchenor).

سریال Lethal Weapon (اسلحه مرگبار) توسط بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر و کمپانی‌های Lin Pictures و Good Session تهیه و تولید می‌شود و تهیه‌کنندگان اجرایی آن مت میلر (Matt Miller)، دن لین (Dan Lin)، جنیفر گوارتز (Jennifer Gwartz) و جوزف مک‌گینتی نیکول (Joseph McGinty Nichol) هستند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.