تریلر فصل دوم انیمیشن Castlevania منتشر شد

29 July 2018 - 22:27

یکی از بهترین اتفاقات دنیای انیمیشن در سال ۲۰۱۷، ساخت انیمیشن اقتباسی خشن Castlevania با فضایی کاملا منحصر به فرد بود. استودیو Frederator، خانه انیمیشن Powerhouse و ادی شانکار (Adi Shankar)، فرد سیبرت (Fred Seibert) و کوین کولد (Kevin Kolde) این انیمیشن را ساختند که یکی از بهترین اقتباس‌های صورت گرفته از بازی ویدئویی Castlevania است. برای طرفداران فرنچایز کونامی، امسال سپتامبر، جشن ۳۲ سالگی این بازی است و بهترین نسخه روایی داستان فانتزی آن پخش می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تنها مشکل انیمیشن Castlevania این بود که فصل اول آن با چهار قسمت بسیار کوتاه بود؛ مردم آن را دوست داشتند و منتظر قسمت‌های بیشتری بودند. حالا امسال اکتبر، قسمت‌های بیشتری پخش می‌شوند و شانکار اولین تیزر این انیمیشن را در کامیک‌کان Asia Pop در مانلی منتشر کرده است. اولین تریلر فصل دوم در حضور جمع کثیری از مخاطبین پخش شد.

در حالی که فصل اول شخصیت‌هایی مانند ترور بلمونت، سیفا بلنادز و آلوکارد را معرفی کرد و آن‌ها تلاش کردند جلوی نقشه‌های خونین دراکولا را بگیرند، داستان طوری به پایان رسید که بیشتر حالت معارفه داشت. حالا با توجه به آنچه در تریلر فصل دوم می‌بینیم، دراکولا در حال نقشه کشیدن برای از بین بردن دنیای انسانی است درحالیکه سه قهرمان داستان سد راهش می‌شوند. خشونت، اکشن و نیروهای افسانه‌ای همگی در فصل دوم دیده می‌شوند و نمی‌توانیم بیشتر از این تا ۲۶ اکتبر صبر کنیم.

فصل دوم Castlevania در حالی به پخش نتفلیکس بر می‌گردد که از سری بازی‌های ویدئویی الهام گرفته و فانتزی تاریک قرون وسطایی است که به دنبال آخرین عضو نجات‌یافته از خانواده بلمونت، سعی بر نجات اروپا شرقی از فروپاشی توسط دراکولا دارد. ترور بلمونت، آخرین نجات یافته خانواده‌اش، دیگر تنها نیست و او و دوستانش سعی می‌کنند راهی برای نجات انسان‌ها از دست دراکولا پیدا کنند.

فصل دوم انیمیشن Castlevania بیست و ششم اکتبر (۴ آبان) از نتفلیکس پخش می‌شود.


منبع: Collidar

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.