نویسندگان سری چهارم Star Trek مجموعه تلویزیونی ارباب حلقه‌ها را می‌نویسند

29 July 2018 - 22:29

شبکه آمازون امروز رسما اعلام کرد که نویسندگان فیلم Star Trek 4، جی‌دی پاین (JD payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) برای نوشتن مجموعه تلویزیونی ارباب حلقه‌ها به کار گرفته شده‌اند. برای خواندن جزئیات بیشتر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این نویسندگان اظهار داشتند:

دنیای غنی که جی. آر. آر توکین (J.R.R. Tolkien) خلق کرده مملو از بزرگی و قلب، عقل و پیچیدگی است. ما به شدت خوشحالیم که با آمازون برای ساخت این مجموعه همکاری خواهیم داشت. فردو خارج از شیر، مسئولیت بزرگی خواهد داشت و این شروع ماجراجویی زندگی‌اش است.

پاین و مک‌کی سری چهارم Star Trek را نوشته‌اند که ماجراجویی کاملا متفاوتی نسبت به فیلم پیشنهادی کوانتین تارانتینو و فیلم Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت است.

آمازون حق ساخت این سریال فانتزی و محبوب را سال گذشته به دست آورد و انتظار می‌رود گران‌ترین سریال تلویزیونی تاریخ باشد و شایعه شده چیزی حدود ۵۰۰ میلیون دلار برای آن هزینه شود.

جنیفر سالک (Jennifer Salk) مدیر استودیو آمازون، به هالیوود ریپورتر گفته که این سریال تا سال ۲۰۲۱ پخش نخواهد شد.

این اقتباس تلویزیونی خط داستانی تازه‌ای دارد. قرارداد این سریال شامل اسپین‌آف اضافی نیز می‌شود.

رمان معروف ارباب حلقه‌ها کتاب محبوب خوانندگان آمازون در سال ۱۹۹۹ شد و محبوب‌ترین رمان تمام زمان‌ها در The Big Read بی‌بی‌سی در سال ۲۰۰۳ گردید‌. اقتباس‌ سینمایی آن مانند استودیو New Line Cinema و کارگردانی پیتر جکسون، ۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. سه‌گانه ارباب حلقه‌ها توانست ۱۷ جایزه اسکار از جمله در بخش بهترین فیلم از آن خود کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.