تایید ساخت فصل سوم سریال Sneaky Pete

30 July 2018 - 13:00

آمازون تایید کرده است که فصل سوم سریال Sneaky Pete (پیت شیاد) ساخته خواهد شد. جنیفر سالکه (Jennifer Salke)، مدیر استودیو آمازون، روز گذشته اعلام کرد که تولید فصل سوم این سریال هفته آینده در لس آنجلس کلید خواهد خورد. با سینماگیمفا همراه باشید.

البته تمدید این سریال برای فصل سوم امر غیرمنتظره‌ای نبود؛ چرا که زمزمه‌های آن حدود دو ماه پیش نیز وجود داشت و اکنون تنها این زمزمه‌ها به طور رسمی تایید شده‌اند. آمازون در ماه مارس اعلام کرد که این سریال قصد دارد تولید خود را از نیویورک تا کالیفرنیا، مشروط به پرداخت ۹/۲ میلیون دلار مالیات، پی بگیرد. درست همان زمان بود که احتمال ساخت فصل سوم بالا گرفت.

Sneaky Pete (پیت شیاد) که توسط برایان کرنستون (Bryan Cranston) و دیوید شور (David Shore) ساخته می‌شود، داستان کلاه‌بردار حرفه‌ای به نام ماریوس (Marius) – با بازی جووانی ریبیسی Giovanni Ribisi – را روایت می‌کند که برای فرار از دشمنانش در زندان، هویت هم‌سلولی‌اش پیت (Pete) را می‌دزد که همین موضوع در ادامه سریال برایش دردسرساز می‌شود.

بلیک مسترز (Blake Masters) شورانر فصل جدید سریال خواهد بود که تولید آن را از نیویورک تا کالیفرنیا مدیریت و در این مسیر با کمیته فیلم کالیفرنیا (California Film Commission) همکاری می‌کند. مارگو مارتیندال (Margo Martindale) در نقش آدری برنهات (Audrey Bernhardt)، مارین ایرلند (Marin Ireland) در نقش جولیا بومن (Julia Bowman)، پیتر گرتی (Peter Gerety) در نقش اتو برنهات (Otto Bernhardt)، لایب برر (Libe Barer) در نقش کارلی بومن (Carly Bowman) و شین مکری (Shane McRae) در نقش تیلور بومن (Taylor Bowman) بازیگرانی هستند که در فصل سوم نیز حضور خواهند داشت.

گراهام یوست (Graham Yost)، جیمز دگوس (James Degus)، مایکل دینر (Michael Dinner)، فرد گولن (Fred Golan) و کرنستون تهیه‌کنندگان اجرایی Sneaky Pete (پیت شیاد) هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.