اطلاعات فصل دوم انیمیشن “قیام لاک‌پشت‌های نینجا”

شبکه نیکلودئون (Nickelodeon) که بی‌شک یکی از بهترین شبکه‌های مخصوص کودکان است، امروز اعلام کرد که فصل دوم سریال Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles «قیام لاک‌پشت‌های نینجا» ساخته خواهد شد؛ فصل دوم این انیمیشن که به‌گونه‌ای بازسازی دو بعدی از این انیمیشن محبوب است، در ۲۶ قسمت ساخته خواهد شد. این سریال اکشن و کمدی، داستان گروهی از لاک‌پشت‌های برادر با نام‌های راف (Raph)، لئو (Leo)، دانی (Donnie) و مایکی (Mikey) را روایت می‌کند که قدرت‌های جدیدی را کسب می‌کنند و با دنیای رازآلودی مواجه می‌شوند که هیچگاه تصور نمی‌کردند در زیر خیابان‌های شهر نیویوک وجود داشته باشد. روند تولید فصل دوم این سریال از پاییز امسال در بخش مرکزی کمپانی نیکلودئون آغاز خواهد شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فصل اول انیمیشن سریالی Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles از روز دوشنبه، ۱۷ سپتامبر منتشر خواهد شد و از پاییز امسال از شبکه نیکلودئون و دیگر شبکه‌های تحت پوشش آن در بیش از صد و هفتاد کشور جهان پخش خواهد شد. این سریال که حال و هوای کاملا تازه‌ای نسبت به قبل دارد، ماجراجویی لاک‌پشت‌ها را دنبال می‌کند که اکنون قدرت‌های جدیدی کسب کرده‌اند، با جهش‌یافته‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند و با شخصیت‌های شرور عجیب و غریب می‌جنگند که هرکدام اهداف و انگیزه‌های مخصوص به خودشان را دارند. در تمام طول داستان این سریال موجودات جدید و شخصیت‌های شرور مختلفی از گوشه و کنار پدیدار می‌شوند و این برادران لاک‌پشت را به جنگ در سراسر شهر نیویورک فرامی‌خوانند.

در این سریال صداپیشگان مختلفی حضور دارند؛ از جمله عمر ملیر (Omar Miller) برای صداپیشگی شخصیت راف یا همان رافائل، بن شوارتز (Ben Schwartz) برای صداپیشگی شخصیت لئو یا همان لئوناردو، جاش برنر (Josh Brener) برای صداپیشگی شخصیت دانی یا همان داناتلو، براندون اسمیت (Brandon Smith) برای صداپیشگی شخصیت مایکی یا مایکل‌آنجلو، کت گراهام (Kat Graham) برای صداپیشگی شخصیت اپریل (April)، اریک باوزا (Eric Bauza) برای صداپیشگی شخصیت استاد اسپلینتر (Splinter) که پدرخواندۀ لاک‌پشت‌ها است و در نهایت جان سینا (John Cena) برای صداپیشگی شخصیت شرور این سریال با نام بارون دارکسوم (Baron Draxum).

این لاک‌پشت‌ها همچنین ویژگی‌های شخصیتی خاص و متمایز خود را دارند؛ رافائل شخصیتی تندخو، قوی و تکانشی دارد که گاها برای گروه دردسر درست می‌کند، لئونارد به صورت قراردادی به‌عنوان رهبر گروه شناخته می‌شود و در اتفاقات مختلفی مهارت و حرفه‌ای بودن خودش را ثابت کرده است، داناتلو باهوش‌ترین فرد گروه است و مهارت او در کار با تکنولوژی برای همگان ثابت شده است، مایکل‌آنجلو شوخ‌طبع و گاها خنگ است و گاهی مشکل آفرین می‌شود، ولی در کل شخصیتی مهربان دارد و عاشق پیتزا است.

همچنین خوب است بدانید که تهیه‌کنندگی اجرایی فصل جدید ۲۲ قسمتی این سریال را اندی سوریانو (Andy Suriano) و انت وارد (Ant Ward) برعهده دارند و راب پالسن (Rob Paulsen) مدیر صداگذاری این سریال است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.