اعلام تاریخ انتشار فصل اول سریال جدید نت‌فلیکس به نام Chilling Adventures of Sabrina

30 July 2018 - 22:00

در مراسم TCA 2018 (مراسم انجمن منتقدان تلویزیون)، شبکه نت‌فلیکس تاریخ شروع پخش سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) را ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۱۳۹۷) اعلام کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) اقتباسی از کتاب کمیکی به همین نام است که به منشاء و مبدا شخصیت و ماجراجویی‌های سابرینا می‌پردازد؛ سریالی وحشتناک، اسرارآمیز و البته جادوگرایانه حول محور نوجوانی جادوگر. این سریال در حال ‌و ‌هوای فیلم‌هایی چون Rosemary’s Baby (بچه رزماری) و The Exorcist (جن‌گیر) است که کشمکش سابرینا برای وفق دادن شخصیت دوگانه‌اش را نشان می‌دهد؛ درحالی‌که باید در مقابل نیروهای شیطانی که او، خانواده و به طورکلی جهان اطرافش را تهدید می‌کنند نیز بایستد.

کرنان شیپکا (Kiernan Shipka) در این مجموعه نقش سابرینا را ایفا خواهد کرد، در کنار بازیگران دیگری از جمله لوسی دیویس (Lucy Davis)، میراندا اتو (Miranda Otto)، چنس پردومو (Chance Perdomo)، میشل گومز (Michelle Gomez)، جاز سینکلر (Jaz Sinclair)، ریچارد کویل (Richard Coyle)، روس لینچ (Ross Lynch) و برانسون پینچوت (Bronson Pinchot).

اکنون که قرار است هر دو سریال Riverdale (ریوردیل) و Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) از شبکه‌ای مشترک پخش شوند، هرگونه پیوستگی و ارتباط بین این دو سریال توسط مخاطبین بهتر درک خواهد شد. همچنین گفتنی است که شخصیت‌های این سریال ویژگی‌های مشابهی هم با کاراکترهای کمیک آرچی از جمله بتی (Betty) و ورونیکا (Veronica) دارند اما با این حال عمده داستان آن یک روایت مستقل است.

روبرتو آگویر ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa) نویسنده این سریال اقتباسی و همچنین یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهد بود. لی تولند کریگر (Lee Toland Krieger) کارگردان این پروژه است و در کنار گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter)، جان گلدواتر (Jon Goldwater) و آگویر ساکاسا تهیه‌کننده اجرایی آن نیز می‌باشد.

جالب است بدانید، اگرچه فصل اول سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) هنوز پخش نشده است اما نت‌فلیکس منتظر بازخورد مخاطبان نمانده و سریال را برای فصل دوم نیز تمدید کرده است!

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.