آغاز پخش مینی سریال Little Drummer Girl از نوامبر امسال

31 July 2018 - 09:00

در جریان مراسم انجمن منتقدان تلویزیون (TCA)، شبکه AMC اعلام کرد که مینی سریال جاسوسی و هیجان‌انگیز The Little Drummer Girl در نوامبر امسال (آبان ۱۳۹۷) پخش خواهد شد اما تاریخ دقیقی برای آن مشخص نکرد. این مینی سریال ۶ قسمتی براساس رمانی به همین نام نوشته جان لی کار (John Le Carre) ساخته می‌شود و بازیگرانی همچون الکساندر اسکارشگرد (Alexander Skarsgård)، مایکل شنون (Michael Shannon) و فلورنس پیو (Florence Pugh) در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

خلاصه رسمی Little Drummer Girl به شرح زیر است:

در این مینی سریال، بازیگر زن فوق‌العاده، چارلی (Charlie) – با بازی پیو – در حین تعطیلات در یونان، با یک غریبه جذاب آشنا می‌شود اما خیلی زود مشخص می‌شود هدف آن مرد اصلا رمانتیک نیست. این مرد، بکر (Becker) – با بازی اسکارشگرد – یک جاسوس اسراییلی است که چارلی را وارد داستان پیچیده و خطرناکی می‌کند. این سریال با فضای دهه ۷۰ اما کاملا امروزی است و داستانی پویا و هیجان‌انگیز درباره جاسوسی و توطئه‌های بین‌المللی، عشق و خیانت روایت می‌کند.

جان لی کار با شبکه AMC غریبه نیست و پیش از این در سال ۲۰۱۶ نیز مینی سریال The Night Manager (مدیر شب) براساس رمان دیگری از او در این شبکه پخش می‌شد. اکنون نیز مینی سریال Little Drummer Girl با همان گروه عوامل مینی سریال The Night Manager (مدیر شب) ساخته خواهد شد و کارگردان آن پارک چان-ووک (Park Chan-wook)، کارگردان فیلم تحسین شده‌ی Oldboy (اولدبوی) است.

شبکه AMC این مینی سریال را با همکاری شبکه BBC و کمپانی‌های The Ink Factory و ۱۲۷ Wall تهیه و تولید خواهد کرد و تهیه‌کنندگان اجرایی آن عبارتند از: سیمون و استیون کورنول (Simon and Stephen Cornwell)، مونا قریشی (Mona Qureshi)، جو سای (Joe Tsai)، آرتور ونگ (Arthur Wang)، ونجو جنگ (Wonjo Jeong)، جان لی کار و پارک چان-ووک.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.