انتشار تریلر سریال “دیوانه” توسط نتفلیکس

امروز شبکه نتفلیکس (Netflix) تریلر جدیدی از سریال کمدی و تاریک Maniac «دیوانه» را منتشر کرد. این سریال که قرار است در ۱۰ قسمت ساخته شود، هنرمندانی چون اما استون (Emma Stone)، جونا هیل (Jonah Hill) و جاستین ثرو (Justin Theroux) را در لیست بازیگران خود قرار داده است. این سریال از تاریخ ۲۱ سپتامبر از شبکۀ نتفلیکس منتشر خواهد شد. در انتهای این مقاله می‌توانید تریلر منتشر شده از این سریال را تماشا کنید؛ پس در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال Maniac برپایۀ یک سریال نروژی محصول سال ۲۰۱۴ ساخته شده است و بیشتر داستان آن در دنیای فانتزی شخصیت‌های آن، یعنی هیل و استون جریان دارد. جاستین ثرو در این سریال نقش جیمز مانتلری (James Mantleray) را ایفا می‌کند. هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است که مانتلری چه شخصیتی از داستان است، درحالی‌ که برخی از پایگاه‌های خبری گزارش کرده‌اند که او همان نقش دکتر الکلی یا همان دانشمند دیوانه است.

کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) که تاکنون موفق به کسب جایزه امی شده است، قرار است تا تمام قسمت‌های این سریال را کارگردانی کند؛ همچنین نویسندگی این سریال برعهده پاتریک سامرویل (Patrick Somerville) است.

تیم تهیه‌کنندگان اجرائی سریال Maniac را استون، هیل، فوکوناگا، مایکل شوگر (Michael Sugar)، داگ والد (Doug Wald)، کروک کریستانسن (Kruke Kristiansen)، آن کولبجرنسن (Anne Kolbjornsen)، اسپن پی‌ای لرواگ (Espen PA Lervaag) و جتیل ایندگارد (Kjetil Indegard) تشکیل می‌دهند. اشلی زالتا (Ashley Zalta) در جایگاه دستیار تهیه‌کننده اجرایی حضور دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر سریال Maniac را مشاهده کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.