سفارش ساخت سریال Them توسط آمازون

31 July 2018 - 15:00

آمازون اعلام کرد که سفارش ساخت دو فصل از سریال وحشتناک Them (آن‌ها) را داده است؛ سریالی از تهیه‌کننده اجرایی، لنا وایت (Lena Waithe) و کمپانی Vertigo Entertainment. با سینماگیمفا همراه باشید.

Them: Covenant (آن‌ها: میثاق) نام اولین فصل این سریال خواهد بود و اتفاقات آن در سال ۱۹۵۲ جریان دارد. در این فصل، آلفرد و لاکی اموری (Alfred and Lucky Emory) خانواده خود را از کارولینای شمالی به محله‌ای عمدتا سفیدپوست در لس آنجلس منتقل می‌کنند؛ جایی که در آن وحشت‌های خارق‌العاده ای وجود دارد و خانواده باید بر آن‌ها غلبه کند.

وایت از نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال یعنی لیتل ماروین (Little Marvin) چنین می‌گوید:

هنگامی که فیلمنامه لیتل ماروین را خواندم، ذهنم هفته‌ها درگیر آن بود. او چیزی تحریک‌آمیز و وحشتناک نوشته است. فصل اول از این صحبت می‌کند که چگونه سیاه بودن در سال ۱۹۵۲، می‌توانست مسئله‌ای ترسناک باشد. همچنین به ما یادآوری می‌کند که سیاه بودن در سال ۲۰۱۸ نیز به همان اندازه ترسناک است! این سریال تقسیمات فرهنگی را در بین ما بررسی و “ما در مقابل آن‌ها” را به نحوه‌ای که تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم، روایت می‌کند.

جنیفر سالکه (Jennifer Salke)، مدیر استودیو آمازون نیز گفت:

یک ساعت پس از آنکه داستان را شنیدم، کماکان قلبم تند تند می‌زد. این سریال شما را بر صندلی‌هاتان میخکوب می‌کند؛ چرا که تحریک‌آمیز، ترسناک، اجتماعی و در یک کلام، اعتیادآور است! ما از همکاری با لنا وایت، لیتل ماروین و کمپانی Vertigo هیجان‌زده هستیم.

علاوه بر لنا وایت و لیتل ماروین، دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Them (آن‌ها) عبارتند از: روی لی (Roy Lee)، میری یون (Miri Yoon)، مایکل کانلی (Michael Connelly).

درحال‌حاضر هیچ تاریخ انتشاری برای این سریال اعلام نشده است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.