تایید ساخت سریال Dispatches From Elsewhere توسط شبکه AMC

31 July 2018 - 16:00

شبکه AMC اعلام کرد که به ساخت سریال Dispatches From Elsewhere به کارگردانی و بازیگری جیسون سیگل (Jason Segel) چراغ سبز نشان داده است. همچنین او در کنار اسکات رودین (Scott Rudin)، الی بوش (Eli Bush) و گرت باش (Garrett Basch) تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه خواهد بود. این سریال بر روی پلتفرم‌های گوناگون شبکه AMC منتشر خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

Dispatches From Elsewhere داستان یک گروه از افراد عادی را روایت می‌کند که روی یک معمای پنهان قرار دارند و در حال گذراندن زندگی عادی خود روی آن هستند. آن‌ها در ادامه متوجه می‌شوند که رازهای بسیار عمیق‌تر از آنچه تصورش را می‌کردند، در پشت این معما پنهان شده است.

دیوید مدن (David Madden)، رئیس بخش محصولات اورجینال شبکه AMC در رابطه با این سریال گفت:

شبکه AMC دارای یک سابقه اثبات شده‌ برای پیدا کردن سریال‌هایی با پتانسیل رشد بالا در طول تاریخ است و ما فکر می‌کنیم سریال Dispatches from Elsewhere یک سریال باورنکردنی برای پیوستن به این گروه خواهد بود. این یک پروژه بسیار ویژه بر اساس یک فرضیه منحصر به فرد است و در آن شخصیت‌های مختلفی توسط دیدگاه و رویکرد خلاقانه جیسون کنترل خواهند شد. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که مخاطبان قرار است این سریال جنجالی، زیرکانه و فریبنده را تماشا کنند.

سیگل نیز درمورد همکاری‌اش با این شبکه عنوان کرد:

بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است داستان را در شبکه AMC روایت کنم. به واقع تیمی بهتر و کامل تر از این، برای این پروژه تصور نمی‌کردم.

فیلمبرداری سریال Dispatches from Elsewhere اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.