شبکه آمازون اولین سریال نیکول کیدمن را سفارش داد

31 July 2018 - 22:19

سایت خبری هالیوود ریپورتر گزارش کرده که شبکه آمازون سفارش ساخت سریال The Expatriates (تبعیدی‌ها) به تهیه‌کنندگی نیکول کیدمن را داده است. این اولین سریال کیدمن به دنبال قرارداد او با آمازون است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال The Expatriates براساس کتابی نوشته‌ی جانیس وای‌.کا. لی (Janice Y.K. Lee) است که تهیه‌کننده مشاور سریال نیز است. این سریال درباره گروهی از زنان متحد است که به هنگ‌کنگ تبعید شده‌اند. جنیفر سالک، مدیر استودیو آمازون، اظهار داشته که این سریال زندگی گروهی از زنان دچار مشکل و زندگی‌شان بعنوان خارجی‌ها در هنگ‌کنگ را نشان می‌دهد. این سریال جستجوی‌ اجباری قدرت این زنان است در حالی که با مشکلات ازدواج، کار، مادری کردن و از دست دادن عزیزان‌شان می‌جنگند.

آلیس بل (Alice Bell) این سریال را می‌نویسد و کیدمن و پر ساری (Per Saari) تهیه‌کنندگی آن را برای Blossom Films به همراه ترسا پارک (Theresa Park) برعهده دارند.

کیدمن در اینباره اظهار داشته:

بسیار خوشحالم که آمازون و Blossom همکاری دارند. سریال The Expatriates شروع اهداف مشترک ما برای گفتن داستان‌های جالب و معنادار به دنیاست.

توصیف کامل آمازون از سریال بدین شرح است:

  • تبعیدی‌ها درامی است که ابعادی از زندگی‌ جامعه تبعیدی را نشان می‌دهد جایی‌که دوستی‌ها شدید هستند اما موقت و زندگی شخصی، مرگ و ازدواج بازیچه می‌شوند. مارگارت، آرشیتکت آمریکایی است که فکر می‌کند پروژه جدیدش -آسمان‌خراش رویایی که بر فراز آسمان هنگ‌کنگ است- دچار مشکل شده و اتفاق غیر منتظر‌ه‌ای زندگی‌اش را زیر و رو می‌کند؛ مرسی، فارغ‌التحصیل کره‌ای آمریکایی با گذشته‌ سوال برانگیزی به دنبال زندگی جدیدی است که سریعا درگیر شایعه نابخشودنی می‌شود؛ هیلاری، تبعیدی انگلیسی که با اینکه ازدواج نکرده دوست دارد بچه داشته باشد و سپس درگیر مراسمات محلی شده و در تلاش برای تغییر سرنوشت خود، هویت جدیدی می‌سازد؛ تمی، تبعیدی آلفا وقتی خانواده دوم شوهر چینی‌اش را می‌بیند، شوکه می‌شود؛ باربارا، سبک زندگی رو به انحطاط‌اش ثانیه شمار شده است؛ فرنی، تبعیدی وفادار به همه، مشغول خوردن نهار است که با بحران موجودیت مواجه می‌شود؛ و الیویا، جامعه شناس چینی که از دست دادن موقعیت اجتماعی‌اش را تجربه می‌کند. این دنیای متحدین عجیب غریب، حقایق قلبی و خرافات گیج‌کننده است؛ محلی که پول بدست می‌آید و از دست می‌رود، خانواده‌ها جدا شده و کنار هم جمع می‌شوند و هویت‌ها شکل گرفته و دوباره در مسیر زندگی خارق‌العاده دوباره ساخته می‌شوند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.