پیوستن پریانکا چوپرا به فیلم Cowboy Ninja Viking

1 August 2018 - 09:00

طبق گزارش هالیوودریپورتر، کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) بازیگر هندی، پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) را به پروژه جدید خودش Cowboy Ninja Viking (کابوی نینجا وایکینگ) اضافه کرده است. چوپرا در این فیلم نقش معشوقه‌ی کاراکتر کریس پرت (Chris Pratt) را ایفا خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

پرت در این فیلم در نقش نوع جدیدی از قاتلین ظاهر می‌شود که باید مهارت‌های دشوار سه شخصیت گوناگون را بازی کند: کابوی، نینجا و وایکینگ. این فیلم براساس رمان گرافیکی و کمیکی که توسط ای‌جی لیبرمن (AJ Lieberman) و رایلی روسمو (Riley Rossmo) خلق شده است، ساخته می‌شود.

میشل مک‌لارن (Michelle MacLaren) که در پروژه‌های مشهوری چون Breaking Bad (بریکینگ بد) و Game of Thrones (بازی تاج و تخت) حضور داشته است، در این فیلم به عنوان کارگردان حضور دارد. طرفداران به یاد دارند که سال گذشته کمپانی برادران وارنر در ابتدا مک‌لارن را برای کارگردانی فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) در نظر داشت که البته به دلایلی این امر محقق نشد و مک‌لارن این پیشنهاد را برای انجام پروژه‌های خلاقانه‌تر دیگر رد کرد. او همچنین در سریال The Deuce از شبکه HBO تهیه‌کننده اجرایی است و بر روی ساخت فیلمی از رمان The Nightingale در کمپانی TriStar Pictures نیز کار می‌کند.

کار نوشتن فیلمنامه این فیلم در ابتدا بر عهده پاول ورنیک (Paul Wernick) و رت ریس (Rhett Reese)، نویسنده فیلم Deadpool (ددپول) بوده که درحال‌حاضر توسط کریگ مازن (Craig Mazin) در حال اصلاح و بازنویسی است. گایمون کسدی (Guymon Casady)، بن فورکنر (Ben Forkner) و مارک گوردون (Mark Gordon) نیز به عنوان تهیه‌کننده در فیلم Cowboy Ninja Viking (کابوی نینجا وایکینگ) حضور خواهند داشت.

انتظار می‌رود این فیلم در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران شود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.