اولین تصویر از پدرو پاسکال در Wonder Woman 1984

1 August 2018 - 09:00

«پتی جنکینز» (Patty Jenkins)، کارگردان مجموعه فیلم‌های Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» به تازگی عکسی از «پدرو پاسکال» (Pedro Pascal) در فیلم Wonder Woman 1984 «واندر وومن ۱۹۸۴» منتشر کرده است. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی شخصیتی که پاسکال بازی خواهد کرد اعلام نشده اما با توجه به عکس، او کاملا متناسب با فضای فیلم در دهه ۸۰ میلادی است. برای دیدن این عکس در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از ماجراهای قسمت اول، «دایانا» خود را در میان داستانی تازه با دشمنی جدید به نام «چیتا» (Cheetah) می‌یابد. همان‌طور که قبلا اعلام شده، «گل گدوت» (Gal Gadot) در نقش واندر وومن و «کریستن ویگ» (Kristen Wiig) در نقش دشمن او، چیتا، حضور خواهد داشت. «کریس پاین» (Chris Pine) هم در نقش «استیو ترور» بازخواهد گشت و از هنرنمایی پدرو پاسکال در نقشی نامعلوم هم خبر داریم. علاوه بر این «ناتاشا راثول» (Natasha Rothwell) هم به تازگی برای نقش نامشخصی به فیلم اضافه شده است. در ادامه می‌توانید اولین عکس از پدرو پاسکال را در فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ ببینید:

«چارلز راون» (Charles Roven)، «دبورا اسنایدر» (Deborah Snyder)، «زک اسنایدر» (Zack Snyder)، «استیون جونز» (Stephen Jones) به همراه پتی جنکینز و گل گدوت تهیه‌کنندگان فیلم هستند و «ربکا راون اوکلی» (Rebecca Roven Oakley)، «ریچارد ساکول» (Richard Suckle)، «وسلی کولر» (Wesley Coller)، «جف جانز» (Geoff Johns) و «والتر هامادا» (Walter Hamada) هم در نقش تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند.

این فیلم که بر اساس شخصیت واندر وومن، خلق شده توسط نویسنده و روان‌شناس «ویلیام مولتن مارستون» (William Moulton Marston) با همکاری همسرش «الیزابت مارستون» (Elizabeth Marston) و طراحی «هری جورج پیتر» (Harry George Peter) ‌است، قرار است در ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۹۸) اکران شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.