عکس‌های جدیدی از It: Chapter Two و باشگاه بی‌عرضه‌ها

1 August 2018 - 10:00

قسمت دوم فیلم ترسناک It «آن» که بر اساس کتابی به همین نام به قلم «استیون کینگ» (Stephen King) ساخته شده، به تازگی در شهر تورنتو در کشور کانادا شروع به فیلم‌برداری کرده و در پی آن، عکس‌هایی از محل فیلم‌برداری منتشر شده است. این‌ عکس‌ها اعضای باشگاه بی‌عرضه‌ها را که اکنون بزرگ شده‌اند، به نمایش می‌گذارند. برای دیدن عکس‌ها در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگران قسمت دوم این مجموعه، «جیمز مک‌آووی» (James McAvoy) در نقش «بیل»، «جسیکا چستین» (Jessica Chastain) در نقش «بورلی»، «بیل هیدر» (Bill Hader) در نقش «ریکی»، «جی رایان» (Jay Ryan) در نقش «بن»، «جیمز رانسون» (James Ransone) در نقش «ادی»، «اندی بین» (Andy Bean) در نقش «استنلی اوریس»، «آیزاها مصطفی» (Isaiah Mustafa) در نقش «مایک»، «تیچ گرانت» (Teach Grant) در نقش «هنری باورز»، «جی ویکسلر» (Jess Weixler) در نقش همسر بیل، «خاویر دولان» (Xavier Dolan) در نقش «آدریان ملون»، «ویل بینبرینک» (Will Beinbrink) در نقش «تام روگان» هستند و همچنین «بیل اسکارشگورد» (Bill Skarsgård) هم برای ایفای دوباره‌ی نقش «پنی‌وایز دلقک» بازخواهد گشت. در ادامه می‌توانید اولین عکس‌های منتشر شده از این فیلم را با حضور شخصیت‌های «باشگاه بی‌عرضه‌ها» ببینید:

فیلم «آن» با انتشار در سال ۲۰۱۷ و فروشی معادل ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان، به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ تبدیل شد. از این جهت مخاطبان زیادی منتظر دنباله‌ی این فیلم و ماجراجویی‌ دوباره‌ی پنی‌وایز هستند. قسمت دوم «آن»، به نویسندگی «گری دابرمن» (Gary Dauberman) بوده و «اندی موشیاتی» (Andy Muschietti)، همانند فیلم اول، در نقش کارگردان حضور دارد. این فیلم قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۹۸) به روی پرده سینما برود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.