ناتالی دورمر به جمع بازیگران فیلم The Professor and the Madman پیوست

2 September 2016 - 16:00

[divider][/divider]فیلم The Professor and the Madman «استاد و مرد دیوانه» که فیلمی برگرفته از کتاب The Surgeon of Crowthorne «جراحی از کروترون» است؛ داستان به وجود آمدن فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد را نقل می‌کند. اگر تا به حال نسبت به این فیلم علاقه‌مند نشده‌اید؛ شاید پیوستن ناتالی دورمر (Natalie Dormer) از سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» خبر خوبی برای شما باشد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مل گیبسون (Mel Gibson) و شان پن (Sean Penn) اشاره کرد. فرهاد صفی‌نیا (Farhad Safinia) نویسنده‌ و تهیه‌کننده‌ی ایرانی آمریکایی که نمایشنامه فیلم Apocalypto «آپوکالیپتو» که مل گیبسون آن را کارگردانی آن بود نوشته بود؛ فرار است که کارگردان فیلم The Professor and the Madman «استاد و دیوانه» باشد. به نظر می‌رسد که مل گیبسون علاقه‌ی زیادی به لغت‌‌نامه دارد؛ چون از سال ۱۹۹۸ تلاش داشت که همچین فیلمی را بسازد.

گیبسون نقش استاد افتخاری، جیمز موری (James Murray)، را بازی خواهد کرد که در سال ۱۸۵۷ تصمیم گرفت تا تمامی لغات زبان انگلیسی را جمع‌آوری کند. مرد دیوانه دکتر ویلیام C. ماینور (Dr. W. C. Minor) با بازی شان پن است. دکتر ویلیام C. ماینور در زمانی که در یک بیمارستان روانی زندانی بود؛ بیش از ده هزار لغت را به فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد وارد کرد. دلیل زندانی بودن او، قتل همسر شخصیتی است که ناتالی دورمر قرار است آن را بازی کند. یک داستان عاشقانه عجیت؛ چون زمانی که به همسر خود دسترسی نداشته باشید نزدیک‌ترین شخص به او کسی است که او را به قتل رسانده است.

با وجود تمام شدن کار ناتالی دورمر با سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت»، دورمر سراغ پروژه‌ی In Darkness «در تاریکی» رفته است. نماشنامه این فیلم را ناتالی دورمر با همکاری نامزد خود، آنتونی برن (anthony byrne)، نوشته است. آنتونی برن که سابقه‌ی کارگردانی چندین قسمت از سریال  Mr Selfridge «آقای سلفریج» را دارد قرار است که فیلم In Darkness «در تاریکی» را نیز کارگردانی کند.

منبع: screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.