اولین پوستر از Apostle؛ ساخته‌ی جدید نتفلیکس

1 August 2018 - 11:00

شبکه اینترنتی «نتفلیکس» (Netflix) سرانجام اولین پوستر از فیلم ترسناک و مرموز جدیدش یعنی Apostle «حواری» را منتشر کرد. برای دیدن این پوستر در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم در لندن و سال ۱۹۰۵ روایت می‌شود. پسری ولخرج به نام «توماس ریچاردسون» (با بازی دن استیونز) به خانه خود بازمی‌گردد و پی می‌برد که خواهرش به عنوان خون‌بها نزد یک فرقه مذهبی نگه‌داری می‌شود. او مصمم است تا به هر قیمتی شده خواهرش را نجات دهد و به همین دلیل راهی سفری به جزیره «idyllic» که این فرقه در آن‌جا تحت رهبری «مالکوم» (با بازی مایکل شین) زندگی می‌کنند می‌شود. همان‌طور که توماس سعی می‌کند به جامعه‌ی این فرقه نفوذ کند، به رازهای زیان‌آوری هم پی می‌برد که اصلا انتظار آن‌ها را نداشته است و همین موضوع هسته‌ی اصلی فیلم حواری را شکل می‌دهد. در ادامه می‌توانید اولین پوستر از این فیلم را ببینید:

از بازیگران فیلم حواری، که قرار است دیوانگی و واقعیتی ترسناک را به نمایش بگذارد، می‌توان به «دن استیونز» (Dan Stevens)، «لوسی بوینتون» (Lucy Boynton)، «مارک لوئیس جونز» (Mark Lewis Jones)، «بیل میلنر» (Bill Milner)، «کریستین فروست» (Kristine Froseth)، «پل هیگینز» (Paul Higgins) و «مایکل شین» (Michael Sheen) اشاره کرد. «گرت ایوانز» (Gareth Evans) که مجموعه فیلم‌های The Raid «یورش» را در کارنامه دارد و همچنین می‌خواهد سریال Gangs of London «گانگسترهای لندن» را بسازد، به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم حضور خواهد داشت و همچنین «آرام ترتزاکیان» (Aram Tertzakian) و «اد تالفان» (Ed Talfan) هم تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

فیلم حواری در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر) توسط شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.