مارک مارون در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم جوکر

1 August 2018 - 13:27

سایت خبری ورایتی گزارش داده که مارک مارون (Marc Maron)، بازیگر، کمدین و گوینده پادکست، در حال مذاکره با استودیو برادران وارنر برای پیوستن به فیلم اورجینال جوکر است. او نقش مامور قرارداد بستن برای نمایش را بازی می‌کند که به تاک‌شو با مجری‌گری شخصیت رابرت دو نیرو دعوت شده که قرارداد نمایش مردی که جوکر می‌شود را پایان می‌دهد و در یک بخش روی اعصاب او می‌رود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مارون به واکین فینیکس، بازیگر نقش جوکر، و زازی بیتس (Zazie Beets)، فرانسیس کانروی (Frances Conroy) و رابرت دنیرو می‌پیوندد.

مارون کمدین با سابقه‌ای است که به لطف پادکست محبوب WTF که در آن با بازیگران، موسیقیدان‌ها، کمدین‌ها و دیگر سلیبریتی‌ها مصاحبه می‌کند، شناخته شده است. او در سه فصل از کمدی اجتماعی IFC مارون بازی کرده و بازیگر نقش مکمل GLOW شبکه نتفلیکس نیز بوده است. فیلم‌های او عبارتند از Mike and Dave Need Wedding Dates, Sleepwalk with Me و Almost Famous که در مورد آخر او فریاد مشهور “درها را قفل کنید” را سر داد. او در درام Sword of Trust به کارگردانی لین شلتون (Lynn Shelton) نیز بازی خواهد کرد.

هرچند استودیو برادران وارنر هنوز مشتاق ساخت فیلم جوکر با بازی جرد لتو است، جوکرِ فینیکس، چراغ سبز گرفته است. اسکات سیلور (Scott Silver) نویسنده و تاد فیلیپس (Tod Philips) کارگردان کار هستند. این فیلم براساس رمان گرافیکی ۱۹۸۸ آلن مور و برایان بولاند به نام Batman: The Killing Joke است و بخاطر ژانر ابر قهرمانی‌اش با بودجه ۵۵ میلیون دلاری‌اش منحصر به فرد است.

فیلم‌برداری جوکر سپتامبر آغاز می‌شود و ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.