برادران روسو برای کمپانی آمازون سریال‌هایی در ابعاد جهانی می‌سازند

1 August 2018 - 19:05

جو (Joe) و آنتونی (Anthony) روسو (Russo)، زوج کارگردان بسیار محبوب، با کمپانی آمازون به توافق رسیده‌اند تا پروژه‌های بلندپروازانه‌ای را برای این سرویس پخش بسازند. آمازون در خلال نشست انجمن منتقدان تلویزیون (TCA) اعلام کرد که با برادران روسو برای ساخت سریال‌هایی در ابعاد جهانی که قرار است مرزهای داستان‌گویی را دوباره تعریف کنند به توافق رسیده‌اند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

برادران روسو مطابق قرارداد خود با کمپانی آمازون، آزادی خلاقه‌ی کامل برای نظارت به پروژه‌ی جدید خواهند داشت. آمازون جزئیات بیش‌تری را درباره‌ی این سریال‌های جدید فاش نکرده است.

جنیفر سالک، رئیس استودیوی آمازون:

برادران روسو با بینش و خلاقیت معرکه‌ی خود در فیلم‌های Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» و Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» فرهنگ عامه را تحت تأثیر قرار دادند. آن‌ها در آن دو فیلم سطحی از اجرا و ابعاد وسیع را عرضه کردند که معیار مخاطبان را در سراسر دنیا ارتقا داده است و ما بی‌صبرانه منتظریم تا آن‌ها همان کار را با پروژه‌های جدید ما انجام دهند. ما بسیار برای همکاری با برادران روسو برای ساخت این فرنچایز معرکه، جهانی و چندوجهی هیجان‌زده هستیم.

مطابق با گزارشات جف بیزوس (Jeff Bezos)، رئیس کمپانی آمازون خواهان تولید سریالی شبیه به Game of Thrones «بازی تاج و تخت» است که افق تلویزیون را تغییر دهد و امید می‌رود که این قرارداد با برادران روسو همان پروژه‌ی مورد انتظار باشد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.