آنتوان فوکوآ خواستار حضور دنزل واشینگتون در اقتباس Scarface است

1 August 2018 - 21:54

آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) کارگردان فیلم‌های The Equalizer و The Magnificent Seven، در مصاحبه‌ای با سایت خبری هالیوود ریپورتر از احتمال تبدیل شدن فیلم The Equalizer به سه‌گانه و اقتباس جدیدش، Scarface، صحبت کرده و امیدوار است دنزل واشینگتون مجددا به او بپیوندد. برای خواندن جزئیات این خبر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی از فوکوآ درباره بازیگران رویایی‌اش پرسیده شد، او توضیح داد که سعی دارد دنزل را برای بازی در Scarface متقاعد کند:

آرزوی من اینه که دنزل توی Scarface بازی کنه. اون یه موقع‌هایی به پیشنهاد من میخنده و کارش رو اینطوری پیش می‌بره و میگه: آل پاچینو عالی بازی کرده من نمیخوام جای اون باشم.

با اینکه دنزل هنوز از بازی در چنین نقش برجسته‌ای مطمئن نیست، فوکوآ میگوید که هنوز “سعی دارد او را راضی کند.”

اقتباس The Scarface براساس رمانی از آرمیتاج تریل (Armitage Trail) در سال ۱۹۳۰ است. این کتاب از گانگستر واقعی به نام آل کاپون معروف به Scarface الهام گرفته است. داستان این کتاب درباره افت و خیز تونی کامونت است که وارد تجارت غیر قانونی الکل در شیکاگو شده در حالی که بعد از کشته شدن رهبر ، آل اسپدینگولا، این تجارت ممنوع است. داستان با کشته شدن کامونت به دست برادرش، که پلیس شیکاگو است، و برادرش را نمی‌شناسد چون فکر می‌کرده او در جنگ جهانی اول کشته شده است، به پایان می‌رسد.

فیلم برجسته Scarface محصول سال ۱۹۸۳، تونی مونتانا، مهاجر کوبایی مصمم و دلال مواد، در میامی در سال ۱۹۸۰ را نشان می‌دهد.

فیلم فوکوآ فیلم‌نامه‌ای از جول و اتان کوان (Joel & Ethan Coen) خواهد داشت. گفته شده جدیدترین اقتباس این کتاب، لس‌آنجلس امروزی را نشان می‌دهد و دیلان کلارک (Dylan Clark) و اسکات استابر (Scott Stuber) به همراه مارتی برگمن (Marty Bregman) آن را می‌سازند.

اینکه دنزل در فیلم Scarface بازی کند یا نه، بعدا مشخص می‌شود اما فوکوآ گفته هر دو آن‌ها سر کار The Equalizer 3 خواهند بود. هنوز چیزی مشخص نشده اما فوکوآ خواستار این اتفاق است و احتمالا سونی این سه‌گانه را بسازد. فوکوآ نیز گفته The Equalizer 3 ساخته می‌شود و دو علاقمند به مکان و زمان بین‌المللی است جاییکه دنزل بتواند شخصیت تیپ جیمز باند را بازی کند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.