توضیحات جان ترتل‌تاب درباره عدم ساخت National Treasure 3

2 August 2018 - 09:00

«جان ترتل‌تاب» (Jon Turteltaub)، کارگردان مجموعه فیلم‌های National Treasure «گنجینه ملی»، در طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری «Collider» درباره دلیل عدم ساخت قسمت سوم این فیلم‌ها صحبت کرده و گفته عقیده دارد که این داستان باید به یک سه‌گانه تبدیل شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به نظر ترتل‌تاب، یکی از دلایل ساخته نشدن دنباله‌ی گنجینه ملی، نبود بودجه است. او در این‌باره گفته:

«وقتی اولین فیلم گنجینه ملی ساخته شد، پول بیشتری در دست ما بود. همگی دست‌مزد خوبی دریافت کردند. دلیل اینکه نمی‌توانیم فیلم سوم را بسازیم، این نیست که بازیگران پول بیشتری می‌خواهند؛ دلیل اصلی این است که کمپانی دیزنی فکر می‌کند بهتر است فیلم‌های دیگری بسازد تا سود بیشتری برای‌‌شان در پی داشته باشد.»

او همچنین با تصمیم دیزنی مخالف است و می‌گوید که این کمپانی علاقه مردم برای دیدن دنباله‌ی گنجینه ملی را تشخیص نمی‌دهد:

«به نظر من آن‌ها در اشتباه هستند. اگر چه فکر می‌کنم تصمیم آن‌ها درباره فیلم‌هایی که می‌سازند درست است و مسلما کار فوق‌العاده‌ای در ساخت فیلم‌های بی‌نظیر انجام می‌دهند؛ اما احساس می‌کنم این فیلم [گنجینه ملی ۳] هم جزو آن دسته از فیلم‌های بی‌نظیر قرار خواهد گرفت، و دیزنی نمی‌داند که مخاطبان و اینترنت برای دیدن سومین فیلم از این مجموعه به شدت در انتظار به سر می‌برند.»

ترتل‌تاب علاوه بر این گفته که فیلم‌نامه‌ای هم برای این فیلم در نظر داشته و در حال توسعه‌ی آن بوده، اما دیزنی علاقه‌ای نشان نداده و تصمیم گرفته تا آن را کنار بگذارد؛ در حالی که این کارگردان از استودیو خواسته بوده که تا تمام شدن کار فیلم‌نامه و نهایی شدن آن صبر کنند و سپس تصمیم نهایی را بگیرند.

اولین فیلم گنجینه ملی، با حضور بازیگرانی از جمله «نیکولاس کیج» (Nicolas Cage) و «دیانه کروگر» (Diane Kruger) ساخته شد و چیزی حدود ۳۴۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. دومین فیلم هم با نام National Treasure: Book of Secrets «گنجینه ملی: کتاب رمز» که در سال ۲۰۰۷ اکران شد، فروشی معادل ۴۵۷ میلیون دلار برای کمپانی دیزنی در پی داشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.