فصل چهارم Supergirl؛ حضور برنت اسپاینر به عنوان معاون رئیس‌جمهور

2 August 2018 - 10:00

با توجه به گزارشات خبرگزاری «هالیوود ریپورتر»؛ «برنت اسپاینر» (Brent Spiner)، که بیش‌تر با ایفای نقش در مجموعه فیلم‌های Star Trek «پیشتازان فضا» شناخته می‌شود، قرار است نقش معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را در فصل چهارم سریال Supergirl «سوپرگرل» بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسپاینر قرار است در نقش «بیکر» ظاهر شود؛ معاون رئیس‌جمهوری که خیلی رضایت مردم را جلب نکرده، اما زمانی که کشورش به او نیاز دارد قدم بزرگی در این راه برمی‌دارد. اسپاینر در کنار چندین بازیگر دیگر از جمله «رونا میترا» (Rhona Mitra) در نقش شروری به نام «مرسی گریوز»؛ «رابرت بیکر» (Robert Baker) در نقش برادر «مرسی» به نام «اوتیس»؛ «سم ویتور» (Sam Witwer) در نقش مامور «لیبرتی»؛ و همچنین «نیکول مینز» (Nicole Maines) در نقش یک ابرقهرمان؛ به سریال اضافه شده است.

داستان سریال که از کمیک‌های کمپانی «دی‌سی» اقتباس شده، درباره دختری به نام «کارا زور ال»  است. او زمانی که سیاره «کریپتون» در حال نابودی بود، توسط پدر و مادرش به زمین فرستاده شد تا از پسرعمویش «کال ال» (سوپرمن) محافظت کند. سفینه‌ی او در میان راه خراب می‌شود و او دیرتر از کال ال به زمین می‌رسد. در آن زمان کال ال به سوپرمن تبدیل شده و دیگر نیازی به مراقبت کارا ندارد. در نتیجه کارا که دارای قدرت‌هایی مشابه سوپرمن است، به عنوان یک انسان معمولی شروع به زندگی می‌کند اما بعد از مدتی متوجه می‌شود که برای نجات مردم باید دست‌به‌کار شود. به همین دلیل قدرت‌هایش را به جهان معرفی می‌کند و با نام ابرقهرمانی «سوپرگرل» به نجات جان مردم می‌پردازد.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «ملیسا بنویست» (Melissa Benoist)، «مکاد بروکس» (Mehcad Brooks)، «کایلر لی» (Chyler Leigh)، «جرمی جوردن» (Jeremy Jordan)، «کیتی مک‌گراث» (Katie McGrath) و «جسی راث» (Jesse Rath) اشاره کرد. این سریال توسط کمپانی «Berlanti Productions» با همکاری «برادران وارنر» ساخته شده؛ همچنین تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هم «گرگ برلانتی» (Greg Berlanti)، «سارا شکتر» (Sarah Schechter)، «رابرت رونر» (Robert Rovner) و «جسیکا کوئلر» (Jessica Queller) هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.