مذاکره مالکوم دی. لی برای بازسازی Uptown Saturday Night با حضور کوین هارت

2 August 2018 - 11:00

به گزارش خبرگزاری «ورایتی»؛ «مالکوم دی. لی» (Malcolm D. Lee) که فیلم‌هایی نظیر Girls Trip «سفر دختران» و The Best Man «ساقدوش» را در کارنامه دارد، در حال مذاکره برای بازسازی فیلم Uptown Saturday Night «شنبه‌شب بالای شهر» با حضور کمدین معروف، «کوین هارت» (Kevin Hart)، زیر نظر کمپانی‌های «برادران وارنر» و «اوربروک اینترتینمنت» است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازسازی توسط «کنیا باریس» (Kenya Barris) نوشته خواهد شد که سریال موفق «Black-ish» را خلق کرده است. مدتی می‌شود که بازسازی این فیلم کمدی که در سال ۱۹۷۴ منتشر شد، در دست ساخت است. در ابتدا شنیده شده بود که «ویل اسمیت» (Will Smith) و «دنزل واشینگتون» (Denzel Washington) قرار است در این اثر هنرنمایی کنند و «آدام مک‌کی» (Adam McKay) هم کارگردانی آن را برعهده دارد؛ اما هنوز مشخص نیست که چه کسی در سمت کارگردانی حضور خواهد داشت. همچنین برنامه کاری اسمیت هم به او اجازه‌ی ایفای نقش در این فیلم را نداد و قرار است تنها به عنوان تهیه‌کننده در کنار «جیمز لسیتر» (James Lassiter) حضور داشته باشد. علاوه بر این کوین هارت به همراه «جان چنگ» (John Cheng) هم از تهیه‌کنندگان این بازسازی خواهند بود.

نسخه‌ی اصلی شنبه‌شب بالای شهر، توسط «سیدنی پوآتیه» (Sidney Poitier) کارگردانی شده بود و از حضور بازیگرانی مثل «بیل کازبی» (Bill Cosby) و «هری بلافونته» (Harry Belafonte) بهره برده بود. داستان درباره دو دوست بوده که کیف پول‌شان دزدیده شده است. پس از دزدی متوجه می‌شوند که برنده‌ی یک لاتاری شده‌اند، اما برگ برنده‌ی آن‌ها درون همان کیف پول بوده و حال مجبور می‌شوند تا دزدها را پیدا کنند. این فیلم با بودجه‌ی ۳ میلیون دلاری، حدود ۶٫۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشته است.

هارت و لی پیش از این بر روی پروژه‌ی کمدی Night School «مدرسه شبانه» کار کرده‌اند که در ۸ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۷ شهریور) در سراسر جهان به روی پرده سینما خواهد رفت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.