مل گیبسون و کالین فارل به فیلم War Pigs پیوستند

2 August 2018 - 14:03

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، مل گیبسون (Mel Gibson) بازیگر برنده اسکار و فیلم‌های Hacksaw Ridge و Braveheart و کالین فارل (Colin Farrell) بازیگر برنده گلدن گلوب و فیلم‌های The Lobster و In Bruges، به فیلم اکشن و تریلر جنگ جهانی دوم، War Pigs، به کارگردانی تامی ورکولا (Tommy Wirkola) پیوسته‌اند. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

فارل نقش درکس را در کنار گیبسون در نقش پاستور بازی می‌کند. فیلم War Pigs، داستان سربازان سابق است که به دنبال انتقام از گروهی که یکی از آن‌ها را کشته و پول موادشان را دزدیده، هستند. این فیلم به قلم نیک بال (Nick Ball) است و جان نیون (John Niven) به همراه لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) و مارک وارادین (Mark Vahradian) و مت برنسون (Matt Berenson) آن را تولید می‌کنند.

فیلم‌های اخیری که فارل در آن‌ها حضور داشته، Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌انگیز) و Where to Find Them (کجا پیدایشان کنیم)، The Beguiled و True Detective و Legend of Cambria هستند. او به زودی در درام جنایی Widows با بازی وایولا داویس (Viola Davis)، الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki)، میشل رادریگز (Michelle Rodriguez)، جان برنتال (John Bernthal) و لیام نیسون (Liam Neeson) که ۱۶ نوامبر اکران می‌شود، به سینماها می‌آید. او در فیلم Dumbo دیزنی نیز بازی خواهد کرد.

گیبسون در حال حاضر کارگردان فیلم جنگی Destroyer است و در فیلم‌هایی همچون The Professor و The Madman و Dragged Across Concrete و Bods Level بازی خواهد کرد. او اخیرا به ایفای نقش در فیلم‌های Daddy’s Home 2 و The Expendables 3 و The Beaver و Get the Gringo پرداخته است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.