بازیگران زن ریبوت The Terminator مشخص شدند

2 August 2018 - 14:11

کمپانی پارامونت پیکچرز تصویر رسمی زنانِ ریبوت The Terminator (نابودگر) که در حال فیلم‌برداری است را منتشر کرده است. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید اولین تصویر رسمی منتشر شده از ناتالیا ریز (Natalia Reyes) در نقش دنی راموس، مک‌کنزی داویس (Mackenzie Davis) در نقش گریس و لیندا همیلتون (Linda Hamilton) در نقش سارا کانر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

مک‌کنزی داویس در این فیلم کنار آرنولد شوارتزینگر و لیندا همیلتون ظاهر می‌شود. دنباله فیلم نابودگر، ریز و دیه‌گو بونتا (Diego Boneta) و گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش نابودگر جدید را در اختیار دارد.

فیلم بعدی نابودگر آغازی بر سه‌گانه جدیدی است و دنباله مستقیم Terminator 2: Judgment Day (نابودگر ۲: روز قضاوت) بدون در نظر گرفتن Terminator 3: Rise of the Machines (نابودگر ۳: ظهور ماشین‌ها)، Terminator: Salvation و Terminator Genisys است. علاوه بر شوارتزینگر، همیلتون نیز برای بازی در نقش جنگجوی فصلی، سارا کانر، برگشته است.

جیمز کامرون که حقوق ساخت نابودگر را در سال ۲۰۱۹ بدست آورد، مجموعه فیلم جدیدی با دیوید الیسون (David Ellison) از Skydance می‌سازد. این فیلم‌ساز حقوق فیلم را یک دلار به گل آن هرد (Gale Anne Hurd) فروخته و در عوض توافق کرده، کارگردان نابودگر با بازی آرنولد شوارتزینگر باشد. اولین سری نابودگر توانست ۷۸.۴ میلیون دلار بفروشد و دنباله تحسین شده آن، به کارگردانی کامرون فروش ۵۱۹.۸ میلیون دلاری داشت.

بیلی ری (Billy Ray) پیش‌نویس اخیر فیلم را نوشته که کامرون، میلر و الیسون نهایی‌اش می‌کنند. پارامونت پیکچرز این فیلم را ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ اکران می‌کند.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.