اکران مجدد انیمیشن محبوب Transformers: The Movie در سینماهای آمریکا

2 August 2018 - 15:00

انیمیشن مشهور و محبوب دهه ۸۰ میلادی یعنی Transformers: The Movie (تبدیل‌شوندگان: فیلم)، بار دیگر در روز پنج‌شنبه ۲۷ سپتامبر و تنها برای یک شب در سینماهای سرتاسر آمریکا به نمایش درمی‌آید. این انیمیشن به طور دقیق از عناصر اصلی فیلم و در نسخه HD بازسازی شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این رویداد مخاطبان را به دنیای خارق‌العاده‌ی Transformers (تبدیل‌شوندگان) پرتاب می‌کند؛ جایی که طرفداران پروپاقرص این مجموعه می‌توانند بار دیگر هیجان و هیبت تماشای شخصیت‌های آن را تجربه کنند. جالب است بدانید که این اتفاق درست چند ماه قبل از اکران فیلم Bumblebee (بامبل‌بی) در حال رخ دادن است؛ اولین فیلم فرعی این مجموعه با محوریت کاراکتر بامبل‌بی که در ماه دسامبر سال جاری (آذرماه ۱۳۹۷) به سینماها خواهد آمد. این رویداد نوستالژیک حاصل همکاری کمپانی‌های Fathom Events، Hasbro Studios و Shout! Factory است که در ۵۰۰ سالن سینما در ایالات متحده به وقوع خواهد پیوست.

Transformers: The Movie (تبدیل‌شوندگان: فیلم) در قلب میلیون‌ها آمریکایی و همچنین در فرهنگ عامه آمریکا جای خود را باز کرده است. ویژگی‌های به‌یادماندنی کاراکترهای آن، از اعمال قهرمانانه اوتوبات‌ها (Autobots) و شرارت دسپتکان‌ها (Decepticons) گرفته تا صحنه‌های هیجان‌انگیز و داستان دوست‌داشتنی آن همه و همه باعث شده‌اند تا این انیمیشن به یک معیار و ملاک فرهنگ آمریکایی برای تمامی نسل‌ها بدل شود. در نسخه‌ای که برای آخرین بار صداگذاری شد، گروهی از صداپیشگان عالی همچون اورسن ولز (Orson Welles)، پیتر کالن (Peter Cullen)، اریک آیدل (Eric Idle)، کیسی کیسم (Casey Kasem)، جاد نلسون (Judd Nelson)، لئونارد نیموی (Leonard Nimoy)، رابرت استارک (Robert Stack) و فرانک ولکر (Frank Welker) در آن هنرنمایی کردند.

اوتوبات‌ها به رهبری اپتیموس پرایم (Optimus Prime) گروهی شجاع بودند که برای بازپس‌گیری سیاره خود از دست نیروهای شرور همچون مگاترون (Megatron) و دسپتکان‌ها تلاش می‌کردند. اما درواقع کاراکتری که برای هر دو جبهه ناشناخته بود و در‌عین‌حال تهدید اصلی برای سیاره و هدایت‌کننده نیروهای شرور به حساب می‌آمد، یونیکرون (UNICRON) بود.

Transformers: The Movie (تبدیل‌شوندگان: فیلم) توسط نلسون شین (Nelson Shin) کارگردانی شده بود و تهیه‌کنندگان آن جو باکال (Joe Bacal)، تام گریفین (Tom Griffin) و خود شین بودند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.