نیکول کیدمن بازیگر فیلم Roger Ailes شد

2 August 2018 - 14:25

طبق گزارش سایت خبری ورایتی، نیکول کیدمن، در حال مذاکره برای بازی در نقش مجری سابق فاکس نیوز، گرچن کارلسون (Gretchen Carlson) در فیلم Fair and Balanced است. این فیلم ماجرای رییس بدنام فاکس نیوز، راجر ایلز (Roger Ailes) است. هالیوود ریپورتر اعلام داشته که مارگو رابی نیز در حال مذاکره برای پیوستن به بازیگران این فیلم است اما گویا شخصیت تخیلی را بجای شخصیت واقعی بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کار گرچن کارلسون در فاکس توسط راجر ایلز رونق گرفت اما شکایت او و مگن کلی بود که باعث جدایی ایلز از فاکس شد. فیلم Fair and Balanced بیشتر به راجر ایلز می‌پردازد. جز گلچن کارلسون، مگن کلی (با هنرمندی چارلیز ترون)، گرتا ون ساسترن (Greta Van Susteren)، روپرت مورداک (Rupert Murdoch) و بیل اُریلی (Bill O’Reilly) دیگر شخصیت‌های فیلم هستند.

این فیلم به ظهور و افول حرفه‌ای ایلز در فاکس نیوز می‌پردازد. تاثیر وی روی جمهوری خواهی در انتخابات دو رئیس جمهور؛ ریچارد نیکسون و جرج بوش، مشهود بود. استعفا عمومی ایلز در سال ۲۰۱۶ نتیجه‌ی اتهامات کثیری بود که در رسانه‌های جمعی متوجه وی گردیده بود.

کمپانی Annapurna سرمایه‌گذاری و تولید این فیلم را برعهده خواهد داشت. جی روچ (Jay Roach) کارگردان فیلم و چارلز رندولف (Charles Randolph) نویسنده کار خواهند بود. ترون نیز تولید فیلم را به همراه بث کانگ (Beth Kong) و ای‌جی دیکس (AJ Dix) عهده‌دار است. روچ، رندولف و مارگارت رایلی نیز در تولید فیلم مشارکت دارند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.