حضور آستین آبرامز به عنوان نقش اصلی در سریال Less Than Zero

2 August 2018 - 17:00

طبق گزارش هالیوودریپورتر، شبکه Hulu برای پروژه آینده خود که سریالی است اقتباسی به نام Less Than Zero (کمتر از صفر) از رمانی به همین نام نوشته برت ایستون الیس (Bret Easton Ellis)، آستین آبرامز (Austin Abrams) را برای ایفای نقش اصلی یعنی کلی (Clay) انتخاب کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

آبرامز که برای نقش‌آفرینی در فصل آخر سریال The Americans (آمریکایی‌ها) و بازی در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و فیلم Brad’s Status (وضعیت برد) شناخته شده است، در این سریال نقشی را ایفا خواهد کرد که در نسخه اصلی آن در سال ۱۹۸۷، اندرو مک‌کارتی (Andrew McCarthy) آن را ایفا می‌نمود. الیس در نگارش فیلمنامه نسخه اصلی به هارلی پیتون (Harley Peyton) کمک کرد و دیگر بازیگران آن رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.)، جیمز اسپیدر (James Spader) و جیمی گرتز (Jami Gertz) بودند.

رمان Less Than Zero (کمتر از صفر) که اتفاقات آن در اوایل دهه ۸۰ میلادی در لس آنجلس رخ می‌دهد، یک اثر کلاسیک جاودان است که با خونسردی و به شکلی مبهوت‌کننده، تصویری خام و قدرتمند از نسلی که آمیزش جنسی، مواد مخدر و افسردگی را در سنین خیلی پایین تجربه کرده‌اند، به دست می‌دهد؛ نسلی که اسیر پوچ‌گرایی و انفعال شده است و در جامعه‌ای پولدار اما فاقد احساس و امید زیست می‌کند.

به طور مشخص خلاصه سریال Less Than Zero (کمتر از صفر) به شرح زیر است:

کلی برای تعطیلات کریسمس از دانشگاهش واقع در شرق آمریکا به خانه‌شان در لس آنجلس می‌آید؛ شهری با جذابیت‌های فراوان اما دچار آشفتگی اخلاقی که شهروندان آن به گروه موسیقی Porches، غذا خوردن در رستوران معروف Spago و کشیدن کوکائین تمایل دارند. او تلاش می‌کند تا دوباره احساساتش را نسبت به دوست‌دختر سابقش بلر (Blair) و بهترین دوست دوران دبیرستانش جولیان (Julian) که حال در کار توزیع هروئین است، تجدید کند. در همین راستا، تعطیلات کلی به یک مارپیچ گیج‌کننده از نومیدی تبدیل می‌شود که او را از طریق مهمانی‌های بی‌امان در عمارت glitzy، بارهای مخروبه و کلاب‌های راک زیرزمینی به دنیای هرزه لس آنجلس در تاریکی شب می‌کشاند.

درحال‌حاضر تاریخی برای پخش این سریال اعلام نشده است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.