گفتگوی کیرسی کلمونز برای پیوستن به فیلم لایو/اکشن Lady and the Tramp

2 August 2018 - 19:00

طبق گزارش هالیوودریپورتر، کیرسی کلمونز (Kiersey Clemons) در حال گفتگو برای پیوستن به فیلم لایو/اکشن کمپانی دیزنی است که بازسازی انیمیشن Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) می‌باشد. او می‌خواهد نقش دارلینگ (Darling)، صاحب سگی به نام بانو را بازی کند که یکی از نقش‌های زنده‌ی فیلم خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر کلمونز به نتیجه نهایی برسد و قرارداد امضا کند، باید با بازیگرانی چون جاستین ثرو (Justin Theroux) و اشلی جنسن (Ashley Jensen) همکاری کند. ثرو در این فیلم صداپیشه سگ ولگرد است و جنسن نیز سگی اسکاتلندی به نام جکی (Jackie) را صداپیشگی خواهد کرد که یکی از دوستان نزدیک بانو است. هنوز اعلام نشده که صداپیشه بانو چه کسی است.

کارگردان این فیلم که با استفاده از فناوری CGI ساخته خواهد شد، چارلی بین (Charlie Bean) است که اخیرا انیمیشن The LEGO Ninjango (لگو نینجاگو) را بر روی پرده سینماها داشته است. استودیو هنوز درگیر تکمیل تیم بازیگری این پروژه است اما در هر صورت تولید آن اواخر امسال یا اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

این پروژه برای پخش در سرویس استریم دیزنی آماده خواهد شد که در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی می‌شود و قرار بر این است که سالانه ۶-۴ فیلم را پخش کند. همچنین سایر محتواهای دیزنی که تحت عنوان پیکسار، مارول و جنگ ستارگان منتشر شده‌اند، انحصارا در این پلتفرم موجود خواهند شد. تصمیم به انتشار چنین بازسازی گسترده‌ای در این سرویس استریم، بینش بیشتری را نسبت به سرمایه‌گذاری دیزنی در سرویس استریمش به آن‌ها خواهد داد.

انیمیشن Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) نخستین بار در سال ۱۹۹۵ اکران شد و در بین مخاطبین به داستان عاشقانه مسحورکننده‌ای معروف گردید. این انیمیشن داستان سگی نازپرورده از نژاد cocker spaniel به نام بانو است که متعلق به خانواده‌ای ثروتمند می‌باشد اما این خانواده پس از آنکه بچه‌دار می‌شوند، او را در خیابان رها می‌کنند. بانو پس از رهایی در خیابان با سگی به نام ولگرد آشنا می‌شود که سعی دارد به بانو راه‌و‌رسم زندگی در خیابان‌ها را بیاموزد. ماجراجویی اتفاق می‌افتد و در نهایت به عشق بین دو سگ منجر می‌شود.

اندرو بوجاکسی (Andrew Bujalksi) فیلمنامه نسخه بازسازی را نوشته است و بریگهام تیلور (Brigham Taylor) پروژه را تهیه‌کنندگی می‌کند. همچنین جسیکا ویرچو (Jessica Virtue) و چز سیلمبیر (Chaz Salembier) از سوی کمپانی دیزنی بر روند تولید این پروژه نظارت خواهند کرد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.