نت‌فلیکس حقوق اقتباس سینمایی از رمان قلعه‌ی حیوانات به کارگردانی اندی سرکیس را خریداری کرد

2 August 2018 - 18:58

مطابق با گزارش Deadline، نت‌فلیکس حقوق اقتباس سینمایی از Animal Farm «قلعه‌ی حیوانات»، داستان کلاسیک جرج اورول (George Orwell) را خریداری کرده است. اندی سرکیس (Andy Serkis) که از مدت‌ها پیش برای ساخت این پروژه در نظر گرفته شده بود این اقتباس سینمایی را کارگردانی می‌کند. فیلم Mowgli، اولین تجربه‌ی کارگردانی سرکیس نیز به تازگی توسط نت‌فلیکس از کمپانی برادران وارنر خریداری شد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

رمان اورول در سال ۱۹۴۵ با الهام از انقلاب سال ۱۹۱۷ روسیه و روی کار آمدن رژیم استالین نوشته شد. این داستان بر گروهی از حیوانات تمرکز دارد که علیه انسان‌های مالک مزرعه قیام می‌کنند تا استقلال خود را به‌دست آورند. معماران این انقلاب، آرمان‌شهری را براساس مساوات بنا می‌کنند اما خوکی به نام ناپلئون (Napoleon) با منحرف کردن آرمان اصلی به‌ندرت رقبای خود را از میدان به‌در می‌کند و هفت فرمان را پایه می‌گذارد که بر این مبنا استوار است:

همه‌ی حیوانات برابر هستند اما برخی حیوانات بیش‌تر از دیگران برابر هستند.

مت ریوز (Matt Reeves)، رافی کرون (Rafi Chrohn)، و آدام کاسان (Adam Kassan) این فیلم را به همراه سرکیس تهیه خواهند کرد.

اندی سرکیس:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که نهایتا خانه‌ی خود را در نت‌فلیکس برای اقتباس از این اثر دوران‌ساز جرج اورول پیدا کردیم. مهم‌تر از آن این‌که همکاری دوباره با دوست عزیزم مت ریوز با آن حساسیت شدید، داستان‌گویی هوشمندانه و صادقانه و نیز تبحرش در این قلمرو، بهترین اتفاق ممکن برای پروژه‌ی ماست.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.