باب آدنکرک از تلاقی سریال‌های Better Call Saul و Breaking Bad می‌گوید

3 August 2018 - 15:16

زمانی که سریال Better Call Saul «بهتره به ساول زنگ بزنی» در سال ۲۰۱۵ آغاز شد، جنبه‌ی متفاوتی از شخصیت ساول گودمن (Saul Goodman) با بازی باب آدنکرک (Bob Odenkirk) را به هواداران سریال Breaking Bad نشان داد. در قالب ساول او وکیلِ بی‌توجه به اخلاقیات تبهکاران بود که از دانش خود در مسائل حقوقی برای تبرئه کردن آنان استفاده می‌کرد. اما در قالب جیمی مک‌گیل (Jimmy McGaill) حقیقتا قلبی رئوف و شانسی برای رستگاری دارد. اما گذشته در این سریال به‌سرعت در حال تبدیل شدن به زمان حال است و مطابق با صحبت‌های آدنکرک در فصل چهارم این سریال ارتباط با مجموعه‌ی Breaking Bad از همیشه قوی‌تر خواهد بود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

آدنکرک در مصاحبه با ورایتی (Variety):

این اتفاق (تلاقی با مجموعه‌ی Breaking Bad) در شرف وقوع است و به‌زودی روی خواهد داد. این اتفاق به قدری نزدیک است که می‌توانید در انتهای این فصل شاهد آن باشید. اما قدری زمان می‌برد. پیرنگ مربوط به مایک و گاس و هکتور و جهان Breaking Bad بسیار دقیق در کنار هم چیده شده‌اند و تقریبا در انتهای فصل چهارم به هم می‌رسند.

آدنکرک همچنین اشاره کرد که داستان جیمی و مایک با بازی جاناتان بنکس (Jonathan Banks) همچنان با هم تلاقی خواهد کرد.

مسیرهای این دو نفر در پایان با هم یکی می‌شود. هنوز مراحلی وجود دارد که باید طی شود چراکه گاس در حال کسب نیرویی است که در سریال Breaking Bad داراست. اما هنوز آن را به‌دست نیاورده است. ساول هم تا پیش از ورود والتر وایت (Walter White) تعاملاتی را پیش رو دارد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.