کارل لامبلی، الکس اسوعه و زان مک‌کلارنن به فیلم Doctor Sleep می‌پیوندند

3 August 2018 - 23:24

Variety گفت زان مک‌کلارنن (Zahn McClarnon) بازیگر فیلم Westworld قرار است به ایوان مک گرگور (Ewan McGregor) بازیگر فیلم «کریستوفر رابین» Christopher Robin و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) بازیگر فیلم  Mission Impossible-fallout برای بازی در Doctor Sleep بپیوندد که به معنای واقعی کلمه همکاری آن‌ها بسیار جالب است. کارل لامبلی (Carl Lumbly) بازیگر فیلم Supergirl و الکس ایسو (Alex Essoe) بازیگر فیلم Midnighters که همچنین برای Warner Bros هم بازی کرده‌اند به ترتیب در نقش دیک هالورن (Dick Halloran) و وندی تورنس (Wendy Torrance) به ایفای نقش می‌پردازند. Deadline نیز این خبر را تایید کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Doctor Sleep قرار است توسط مایک فلاناگان (Mike Flanagan) نوشته و کارگردانی شود، Warner Bros فیلم را در ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد کرد. دستیار تهیه کننده مایک در این فیلم ترور مکی (Trevor Macy) است که قرار است به همراه جان برگ (Jon Berg) برای Vertigo Entertainment دست به تولید بزنند.

Doctor Sleep فرد بالغی به نام دنی تورنس (Danny Torrance) که همان مک گرگور است را از رمان اصلی دنبال می‌کند و ساکنان وحشت زده‌ی هتلی را به تصویر می‌کشد که وی یک سال مخوف از کودکی اش را در آن جا گذرانده بوده است. دن که سالها بود از پدر شراب خوار و خشن خود ناامید شده بود نهایتا در شهری به نام Hampshire ساکن شد و انجمنی به نام AA به او یک شغل پرستاری دادند. جایی که قدرت‌های باقی مانده او آرامشی را برای مرگ به ارمغان می‌آورد. به گفته‌ی یک گربه‌ی پیشگو او به Doctor Sleep تبدیل شده است. آنجا دن، آبرا استون (Abra Stone) را ملاقات می‌کند که برای او هدیه‌ای چشم گیر به حساب می‌آید و روشن‌ترین درخششی است که وی تا به حال دیده است که او را به نبرد برای روح و بقای آبرا و آزادی او دعوت می‌کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.