لامورنه موریس به اقتباس سینمایی از Bloodshot می‌پیوندد

3 August 2018 - 16:53

Deadline تأیید کرده که لامورنه موریس (Lamorne Morris) به اقتباس سینمایی کمپانی سونی از کتاب مصور ابرقهرمانی علمی‌تخیلی Bloodshot محصول شرکت Valiant پیوسته است. موریس قرار است در این فیلم نقش ویلفرد ویگانز (Wilfred Wigans) را بازی کند. کاراکتر او دانشمند جوانی وصف شده که به متحد نامحتمل Bloodshot  تبدیل می‌شود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

Bloodshot داستان ری گریسون (Ray Garrison)، سرباز سابقی را روایت می‌کند که پس از کشته شدن، توسط تکنولوژی نوین به زندگی بازگردانده می‌شود. او از این طریق به سرباز ایده‌آلی تبدیل می‌شود که زخم‌هایش التیام می‌یابند، می‌تواند تغییر شکل دهد و حتی با تکنولوژی تعامل کند. ری ملقب به Bloodshot از پاک شدن کامل حافظه‌اش رنج می‌برد و در حین پی بردن به این‌که به چه سلاحی تبدیل شده سعی می‌کند تا دوباره به آن کسی که بوده تبدیل شود. در این راه گروهی دیگر از مبارزان ارتقایافته به نام Chainsaw به او کمک می‌کنند.

موریس به جمع بازیگران قَدَر این فیلم از جمله وین دیزل (Vin Diesel) که نقش اصلی را ایفا می‌کند، توبی کبل (Toby Kebbell)، سم هگان (Sam Heughan)، ایزا گونزالز (Eiza Gonzalez)، مایکل شین (Michael Sheen)، تالولا رایلی (Talulah Riley) جوانس جوهانسون (Johannes Johannesson) و الکس هرناندز (Alex Hernandez) اضافه می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم با فیلمنامه‌ای از نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار اریک هیسرر (Eric Heisserer) در ماه ژوئیه آغاز می‌شود. دیو ویلسون (Dave Wilson) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

منیع:Comingsoon

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.