همکاری افلک و دیمون با کمپانی فاکس

3 August 2018 - 21:00

بنابرگزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، بن افلک (Ben Affleck) و مت دیمون (Matt Damon) با همکاری کمپانی فاکس، حق امتیاز ساخت فیلمی براساس مقالهHow An Ex-Cop Rigged McDonald’s Monopoly Game And Stole Millions  (نحوه‌ای که پلیس سابق در مونوپولی مک‌دونالد تقلب کرد و بیش از ۲۴ میلیون دلار پول دزدید) نوشته جف میش (Jeff Maysh) را در مزایده جنجالی آن برنده شدند. افلک قرار است این فیلم جنایی را کارگردانی کند و دیمون نیز به عنوان بازیگر در این پروژه حضور خواهد داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

این داستان که براساس واقعیت است، روایتگر جروم جاکوبسون (Jerome Jacobson) پلیس سابق است که در مونوپولی مک‌دونالد تقلب کرد و ادعا می‌شود که بیش از ۲۴ میلیون دلار دزدیده است. ظاهرا جاکوبسون این مبلغ را با گروهی از دسیسه‌چینان که به او رشوه داده بودند، تقسیم کرده بود. میش در مقاله خود به طور مفصل توضیح داده است که چگونه FBI فعالیت‌های اینترنتی جاکوبسون را زمانی که به طور غیرقانونی بازی می‌کرد و پول میلیون‌ها نفر را می‌دزدید، زیر نظر داشت. FBI با استفاده از مامورهای مخفی، یک خدمه را همراه با دوربینی مخفی به خانه جاکوبسون فرستاد تا داستان فریبکارانه او را درمورد اینکه چگونه به طور قانونی بازی را برده است گوش دهد و دروغ‌های او را ضبط کند.

جاکوبسون یکی از افسران سابق پلیس تامین امنیت “سیمون مارکت” بود؛ شرکتی که در اواخر دهه ۱۹۹۰ انحصار بازی‌هایی نظیر مونوپولی که توسط مک‌دونالد اجرا می‌شد را بر عهده داشت. گروهی تعجب‌برانگیز از شیادان متشکل از یک روانی، صاحبان کلاب‌های شبانه، تاجران مواد مخدر و حتی خانواده‌ای مذهبی منتسب به فرقه مذهبی مورمون (Mormon)، جاکوبسون را در این مسیر همراهی می‌کردند.

فیلمنامه این فیلم توسط پاول ورنیک (Paul Wernick) و رت ریس (Rhett Reese) نوشته می‌شود و کمپانی Pearl Street partners وظیفه تهیه و تولید آن را بر عهده دارد. همچنین دیوید کلاونز (David Klawans) تهیه‌کننده اجرایی این پروژه خواهد بود.

جالب است بدانید که در جریان این مزایده افراد و کمپانی‌های دیگری نیز به دنبال کسب حق امتیاز این مقاله بودند از جمله: کمپانی یونیورسال برای کوین هارت (Kevin Hart)، کمپانی برادران وارنر برای جان ریکوآ (John Requa) و گلن فیکارا (Glenn Ficarra)، استیو کارل (Steve Carell)، اندرور لازار (Andrew Lazar)، نت‌فلیکس، اریک نیومن (Eric Newman)، برایان آنکلس (Bryan Unkeless)، رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.) و سوزان داونی (Susan Downey) و تاد فیلیپس (Todd Phillips) اما در نهایت حق ساخت آن به افلک، دیمون و کمپانی فاکس رسید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.