مت ریوز می‌گوید بتمن براساس کمیک فرانک میلر نیست

3 August 2018 - 22:44

سال گذشته، مت ریوز برای نوشتن و کارگردانی فیلم بتمن استودیو برادران وارنر استخدام شد اما اطلاعات زیادی از آن منتشر نشد. شایعات اخیر حاکی از این هستند که ریوز شروع تازه‌ای با بتمن جدید دارد و بازیگر جوانی جایگزین افلک می‌شود. همچنین گفته شده ریوز فیلم‌نامه‌اش براساس بتمن: سال اول، داستان کلاسیک فرانک میلر و دیوید مازوکلی است. ریوز این شایعه را در مصاحبه مطبوعاتی با انجمن منتقدین تلویزیونی رد کرد. برای جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

ریوز اظهار داشت:

ما هیچ کاری با سال اول که کمیک مورد علاقه خودم هست، نداریم. ما قطعا روی کتاب اول کار نمی‌کنیم. خیلی خوب است روی داستانی تمرکز کنی که مختص اوست و خیلی شخصی است. قطعا ما روی داستان ریشه‌شناسی یا چیزی شبیه آن کار نمی‌کنیم. ما روی داستانی کار می‌کنیم که بتمن است و داستانی را می‌گوییم که احساسی است و او بزرگترین کارآگاه دنیاست و این‌ها چیزهایی هستند که من را از بچگی عاشق بتمن کردند.
من درباره چیزی صحبت کردم که داستان بتمن را مشخص می‌کند و به دنبال مورد خاصی است و ما را وارد دنیای گاتهام می‌کند‌. من دوباره جستجو کردم و به تمامی کمیک‌های مورد علاقه‌ام سر زدم. هیچ ادامه‌ای بر فیلم‌های نولان وجود ندارد. من سعی دارم راهی پیدا کنم که به ساخت بتمن جدید و باحال برسد.

ریوز همچنین اظهار داشت که پیش‌نویس اول فیلم‌نامه بتمن ظرف چند هفته آتی به پایان می‌رسد و کار تولید آن اوایل سال آینده آغاز می‌گردد. ریوز دقیقا نگفت افلک در این پروژه حضور خواهد داشت یا نه.

همه ما به نوعی به دی‌سی و دنیای آن گره خورده‌ایم. ما بخش کوچکی از این مجموعه هستیم بنابراین من نمی‌خواهم در این‌باره نظر بدهم.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.