اضافه شدن دو بازیگر جدید به سریال علمی/تخیلی See

3 August 2018 - 23:00

ماه گذشته بازیگر مشهور سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، جیسون موموآ (Jason Momoa)، برای حضور در سریال علمی/تخیلی See به تهیه‌کنندگی اپل قرارداد امضا کرد. اکنون یادیرا گوورا-پریپ (Yadira Guevara-Prip) و نستا کوپر (Nesta Cooper) برای ایفای دو نقش اصلی در این سریال، به موموآ پیوستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

بنابرگزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، See یک سریال پرمفهوم است که در آینده و زمانی که بشریت توانایی درک جهان را با استفاده از حس بینایی از دست داده است، اتفاق می‌افتد. بازماندگان یاد می‌گیرند که چگونه به حواس دیگر خود متکی باشند اما تولد دو نوزاد دوقلو با توانایی دیدن، جامعه جدید را دچار هرج‌و‌مرج می‌کند. طبق گزارشات، گوورا-پریپ نقش جنگجویی جوان به نام Bow Lion و کوپر نقش دختری مغرور و مصمم به نام هانیوا (Haniwa) را در این سریال ایفا می‌کنند. همچنین براساس اخبار گذشته، موموآ نقش Baba Voss را در این پروژه ایفا خواهد کرد؛ جنگجو، رهبر و نگهبانی بی‌باک.

سریال See که تصمیم ساخت آن اوایل سال جاری گرفته شد، توسط استیون نایت (Steven Knight) نوشته و ساخته می‌شود. نایت سابقه ساخت سریال درخشان Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) را در کارنامه خود دارد. تولید سریال See احتمالا اواخر امسال آغاز شود و با اینکه هنوز اپل تاریخ دقیقی برای انتشار آن اعلام نکرده است، می‌توان در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ منتظر تماشای این سریال بود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.