ساخت اقتباس تلویزیونی Time Traveler’s Wife توسط استیون موفات

4 August 2018 - 10:00

شبکه «اچ‌بی‌او» (HBO) دستور ساخت سریالی را براساس رمان The Time Traveler’s Wife «همسر مسافر زمان» به قلم «ادری نیفنگر» (Audrey Niffenegger) داده و «استیون موفات» (Steven Moffat)، که با سریال‌هایی نظیر Sherlock «شرلوک» و Doctor Who «دکتر هو» شناخته می‌شود، وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه آن را برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان درباره «هنری دتامبل»، یک کتاب‌دار ماجراجو که ناخواسته در زمان سفر می‌کند؛ و «کلر ابشیر»، یک هنرمند که زندگی‌اش پیوسته در یک دوره زمانی جریان دارد، است. این دو فرد بایکدیگر آشنا شده و در دریای زمان گرفتار تله‌ی عشق می‌‌شوند.

استیون موفات در رابطه با رمان و ساخت سریال گفته:

«من کتاب همسر مسافر زمان را چندین سال پیش خوانده بودم و عاشقش شدم. حتی یک قسمت از سریال دکتر هو با نام «دختری در شومینه» را هم برای اشاره به این موضوع ساختم. همچنین نیفنگر هم در رمان بعدی‌اش، شخصیتی را معرفی کرد که در حال تماشای همان قسمت از سریال دکتر هو بود. بعد از گذشت چندین سال، پیدا کردن شانسی برای ساخت اقتباس این رمان، رویایی است که به حقیقت پیوسته.»

«کیسی بلویز» (Casey Bloys)، رئیس برنامه‌ریزی شبکه‌ اچ‌بی‌او، هم صحبت‌هایی در این‌باره داشته:

«ما از کار کردن با استیون موفات و کمپانی‌های «Hartswood» و «Warner Bros. Television» بر روی رمان همسر مسافر زمان هیجان‌زده هستیم. شور و اشتیاق استیون در هر پروژه‌ای که نوشته، دیده می‌شود و ما مطمئن هستیم که علاقه و احترام او به این رمان فریبنده و فوق‌العاده، سریالی بی‌نظیر را برای اچ‌بی‌او در پی خواهد داشت.»

در سال ۲۰۰۹ از روی این رمان فیلمی ساخته شده که «بروس جوئل روبین» (Bruce Joel Rubin) نویسنده آن بوده و بازیگرانی از جمله «اریک بانا» (Eric Bana) و «ریچل مک‌آدامز» (Rachel McAdams) در آن به ایفای نقش پرداختند؛ همچنین «رابرت شونتکه» (Robert Schwentke) هم وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده داشت. موفات علاوه بر نوشتن این سریال، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و در کنار «سو ورچو» (Sue Vertue)، «برایان مینچین» (Brian Minchin) حضور خواهد داشت. کمپانی‌های «Hartswood Films» و «Warner Bros. Television» هم تهیه‌کنندگان سریال هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.