جف وادلو کارگردان فیلمی مشترک از Blumhouse و Sony Pictures شد

4 August 2018 - 11:12

Deadline گزارش می‌کند که جف وادلو (Jeff Wadlow) کارگردان Truth or Dare, Kick-Ass 2, Cry Wolf در حال جمع آوری تیمی با شرکت Blumhouse و Sony Pictures برای تبدیل سریال Fantasy Island «جزیزه‌ی فانتزی» به یک فیلم سینمایی است. حق امتیاز این مجموعه برای سونی است و خالق آن ژنه لویت (Gene Levitt) و تهیه کننده‌ی اجرایی آن آرون اسپلینگ (Aaron Spelling) بوده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Fantasy Island در سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۴ از شبکه‌ی ABC پخش شد و به سرعت مورد توجه هواداران قرار گرفت. این درام لحن تاریکی داشت و مقداری ماورالطبیعه بود. بازدید کنندگان به جزیره می‌آمدند تا فانتزی‌های خود را مشاهده کنند. مهمانان می‌توانستند هر فانتزی را در این جزیره‌ی منحصر به فرد تحت نظارت آقای رورک (Roarke) که این نقش را ریکاردو مونتالبان (Ricardo Montalban) بازی می‌کرد، در اقیانوس آرام مشاهده کنند. اما به تدریج بازدیدکنندگان متوجه شدند که در حال رویارویی با چالش‌هایی هستند.

وادلو در همکاری اخیرش با Blumhouse  در فیلم ترسناک Truth Or Dare حدود ۱۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب درآمد کرده است و این در حالی است که بودجه‌ی کل فیلم مبلغ ۵ میلیون دلار بوده است. او دستیار نویسنده‌ی Fantasy Island همراه با کریس روچ (Chris Roach) و جیلیان جیکوبز (Jillian Jacobs) خواهد بود و جیسون بلام (Jason Blum) تهیه کننده‌ی این فیلم است. وادلو همچنین تهیه کننده‌ی اجرایی این فیلم نیز در کنار کوپر ساموئلسئون (Couper Samuelson) از Blumhouse و مت میلان (Matt Milan) از شرکت سونی خواهد بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.