ساخت فیلم ترسناک Meet Jimmy توسط کمپانی پارامونت پیکچرز

4 August 2018 - 18:00

طبق گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، در مناقصه جنجالی بین استودیوهای فیلمسازی، پارامونت پیکچرز حق امتیاز ساخت فیلم کوتاه و وحشتناک Meet Jimmy را به دست آورد. پارامونت در این پروژه با همکاری کمپانی‌های Platinum Dunes و The Picture Company این فیلم کوتاه را به نسخه‌ای بلند بدل خواهد کرد.. با سینماگیمفا همراه باشید.

Meet Jimmy توسط فیلمسازان هلندی یعنی دیوید-جان برانسجست (David-Jan Bronsgeest) و تیم کومن (Tim Koomen) ساخته شده بود؛ فیلمی کوتاه که با آثار ترسناک کلاسیک مانند The Ring (حلقه) و A Nightmare On Elm Street (کابوس در خیابان الم) مقایسه می‌شد. داستان این فیلم حول یک پادکست می‌چرخد که شنوندگان خود را دچار عواقب وحشتناکی می‌کند.

برانسجست برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته شده است و شان و مایکل راسموسن (Shawn and Michael Rasmussen) به همراه کومن، فیلمنامه آن را خواهند نوشت. تهیه‌کنندگان فیلم مایکل بی (Michael Bay)، اندرو فرم (Andrew Form)، برد فولر (Brad Fuller)، اندرو رونا (Andrew Rona) و الکس هینمن (Alex Heineman) هستند در‌حالی‌که جک واگنر (Jack Wagner) و اسکات استوپس (Scott Stoops) تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.