شبکه‌ی فاکس به فصل دهم سریال American Horror Story چراغ سبز نشان داد

4 August 2018 - 18:16

شبکه‌ی فاکس (Fox) پیش از پخش فصل هشتم سریال American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» برای ساخت فصل دهم این سریال به خالق آن رایان مورفی (Ryan Murphy) چراغ سبز نشان داده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جان لندگرف (John Landgraf)، رئیس شبکه‌ی فاکس در مصاحبه‌ای با Deadline گفته:

رایان خواهان ساخت فصل دهم سریال «داستان ترسناک آمریکایی» بود و ما هم از این مسئله بسیار خوشحال بودیم. او بسیار خلاق است. او بخش مهمی از برند شبکه‌ی فاکس بوده است و همچنان بخش مهمی از برند شبکه‌ی فاکس باقی خواهد ماند.

وقتی از لندگرف درباره‌ی آینده‌ی این سریال سوال شد او گفت که مورفی کسی است که باید درباره‌ی این‌که آیا فصل دهم، فصل پایانی این سریال باشد یا خیر تصمیم‌گیری کند.

بخش مهمی از این تصمیم به رایان بازمی‌گردد و این‌که آیا او حس الهام‌بخشی برای ادامه دادن این سریال دارد یا خیر. فکر می‌کنم فصل هشتم که هم‌اکنون ساخته می‌شود فوق‌العاده و دیوانه‌وار است و فکر می‌کنم که طرفداران از آن خوش‌شان بیاید. بخش زیادی از جذابیت این سریال به ذات مجموعه‌ای آن برمی‌گردد. بنابراین ادامه‌ی سریال متکی به این است که رایان و همکارانش به داستان‌هایی برسند که به هیجان بیاوردشان.

رایان مورفی یکی از خالقین سریال «داستان ترسناک آمریکایی» تأیید کرده که فصل جدید آن تلاقی فصل‌های اول و سوم خواهد بود. این دو فصل پایان‌های بسیار متفاوتی داشتند. فصل اول با نام Murder House در آستانه‌ی ورود ضدمسیح به پایان رسید و فصل سوم با نام Coven با باز شدن مسرورانه‌ی مدرسه به روی عموم تمام شد. باید دید که این دو فصل چگونه با یکدیگر تداخل می‌کنند و این‌که روایت چگونه خواهد بود.

پیش از این اعلام شده بود که بیش‌تر بازیگران این سریال از قبیل سارا پالسون (Sarah Paulson)، کتی بیتس (Kathy Bates)، ایوان پیترز (Evan Peters)، آدینا پورتر (Adina Porter)، چیِن جکسون (Cheyenne Jackson)، بیلی ایچنر (Billie Eichner)، لسلی گراسمن (Leslie Grossman) و بیلی لورد (Billie Lourd) در فصل هشتم نیز حضور خواهند داشت. بازیگران جدیدی نیز از جمله جوآن کالینز (Joan Collins) و کودی فرن (Cody Fern) به این سریال اضافه شده‌اند. باید دید بازیگرانی نظیر پالسون و پیترز که در فصل‌های اول و سوم نقش‌های متفاوتی را ایفا کردند در تلاقی بین این دو فصل در چه قالبی ظاهر خواهند شد.

فصل هفتم این سریال که تاکنون برنده‌ی جوایز امی (The Emmy)، گلدن گلوب (Golden Globe) و ای‌اف‌آی (AFI) شده سال گذشته به روی آنتن رفت. فصل ششم این سریال با نام American Horror Story: Roanoke) به تازگی در شاخه‌های بهترین آرایش مو، گریم و تدوین صدا نامزد دریافت جایزه‌ی امی شده است. شش فصل این سریال تاکنون ۲۸ بار در شاخه‌های مختلف نامزد جایزه‌ی امی شده است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.