کریس راک در فصل چهارم فارگو بازی می‌کند

4 August 2018 - 23:02

شبکه FX ساخت فصل چهارم سریال محبوب Fargo را با بازی کریس راک (Chris Rock) در نقش اصلی، سفارش داد. نوا هاولی (Noah Hawley)، نویسنده، خالق، شورانر و کارگردان، برای فصل جدید باز می‌گردد و جوئل و اتان کوئن (Joel & Ethan Coen)، وارن لیتل‌فیلد (Warreb Littlefield) و جان کامرون (John Cameron) تهیه کنندگان اجرایی سریال خواهند بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در سال ۱۹۵۰، در اواخر دو مهاجرت عظیم به آمریکا، یعنی مهاجرت از اروپا جنوبی از کشورهایی مانند ایتالیا، افرادی که در قرن آخر به آمریکا رفتند و در شهرهای شمالی مانند نیویورک و شیکاگو ساکن شدند و آمریکایی‌های آفریقایی که جنوب را ترک کردند تا از دست جیم کرو فرار کنند و به همان شهرها رفتند؛ شما می‌توانید برخورد خارجی‌ها با هم را ببینید که همگی برای رویای آمریکا می‌جنگند. در کانساس سیتی، میسوری، دو متحد خلافکار اعلام آتش‌بس می‌کنند. یکی از آن‌ها ایتالیایی و دیگری آمریکایی آفریقایی است. آن‌ها با هم اقتصاد را تحت کنترل خود در می‌آورند. این تاریخ آمریکا است.‌ سَران هر دو خانواده، تصمیم می‌گیرند برای آتش‌بس، پسرهای بزرگشان را معامله می‌کنند.

کریس راک نقش سرپرست یکی از خانواده‌ها را بازی می‌کند، نقش مردی که پسر بزرگ‌اش را به دشمن می‌دهد و در مقابل، پسر دشمن خود را مانند پسرش بزرگ می‌کند. این آتش‌بس است و سودی ندارد. سپس رئیس مافیا کانساس سیتی برای انجام عمل ساده‌ای به بیمارستان می‌رود و فوت می‌کند. و همه چیز تغییر می‌کند. این داستان مهاجرت و تشبیه و برای پول همه کار کردن است. مثل همیشه، داستان مردم درستی که احتمالا سرشان داغ است. مثل فارگو.

راک درباره نقش‌اش گفته:

من طرفدار فارگو هستم و مشتاقانه منتظر کار کردن با نوا هستم.

فصل جدید فارگو اتحاد راک و FX است چون راک تهیه‌کننده اجرایی Totally Biased نیز بوده است. سریال فارگو را MGM Television و FX Productions می‌سازند و MGM Television استودیو اصلی و توزیع‌کننده بین‌المللی سریال است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.