ساخت ریبوتی از مجموعه تلویزیونی The Facts of Life

4 August 2018 - 23:00

طبق گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، ساخت ریبوتی از مجموعه محبوب دهه ۸۰ میلادی یعنی The Facts of Life (واقعیت‌های زندگی)، در بخش تلویزیونی کمپانی سونی در مراحل اولیه خود قرار دارد. کمپانی‌های فیلمسازی لئوناردو دیکاپریو (Leonardo DiCarpio) و جسیکا بل (Jessica Biel) که به ترتیب Appian Way و Iron Ocean Films نام دارند، در حال گفت‌وگو برای تهیه و تولید این مجموعه هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

The Facts of Life (واقعیت‌های زندگی) داستان زندگی دختری به نام ادنا گرت (Edna Garrett) – با بازی شارلوت ری Charlotte Rae – و چهار دختر دیگر در دبیرستان دخترانه و شبانه‌روزی Eastland در Peekskill نیویورک بود. به‌طورکلی این مجموعه با موضوعاتی سروکار داشت که دختران نوجوان با آن روبه‌رو هستند از جمله استفاده از مواد مخدر، آمیزش جنسی، اختلالات خوردن و فشار همسالان. دیگر بازیگران این مجموعه عبارت بودند از: لیزا ولچل (Lisa Whelchel) در نقش بلر (Blair)، میندی کون (Mindy Cohn) در نقش ناتالی (Natalie)، نانسی مک‌کئون (Nancy McKeon) در نقش جو (Jo) و کیم فیلدز (Kim Fields) در نقش توتی (Tootie).

این مجموعه توسط دیک کلارک (Dick Clark) و جنا مک‌ماهون (Jenna McMahon) ساخته و بین سال‌های ۷۹ تا ۸۸ میلادی از شبکه NBC پخش می‌شد. The Facts of Life (واقعیت‌های زندگی) خود اسپین‌آفی از مجموعه Diff’rent Strokes و یکی از مجموعه‌های طولانی‌مدت دهه ۸۰ میلادی بود. این مجموعه در دوران نه ساله پخش خود، سه بار نامزد جوایز امی ساعات پربیننده شد از جمله بهترین بازیگر کمدی زن برای ری.

The Facts of Life (واقعیت‌های زندگی) تنها مجموعه تلویزیونی دهه ۸۰ میلادی نیست که قرار است بازسازی شود بلکه اخیرا گزارش شد که بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر نیز تصمیم به ساخت ریبوتی از مجموعه تلویزیونی ALF (الف) گرفته است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.