لیندا کاردلینی برای بازی در سریال Dead to Me به کریستینا اپل‌گیت پیوست

4 August 2018 - 23:09

بنابر گزارش سایت خبری ددلاین، لیندا کاردلینی (Linda Cardellini) بازیگر نامزد جایزه امی به همراه کریستینا اپل‌گیت (Christina Applegate) بازیگر نامزد گلدن گلوب، در مجموعه کمدی تاریک نتفلیکس، Dead to Me، بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کاردلینی در این کمدی نیم ساعته ۱۰ قسمتی در نقش جودی، روحی که در تقلا برای تعامل با تراژدی شخصی‌اش، گرما و ترحم ایجاد می‌کند، ظاهر می‌شود. جودی ناامیدانه نیاز به ارتباط با کسی دارد و به دنبال حمایت و تفاهم در جن ( با بازی اپل‌گیت) است.

لیز فلدمن (Liz Feldman) این کمدی را می‌نویسد که درباره دوستی قوی است که میان بیوه زخم‌ خورده‌ای، جن، و روح آزادی با راز شو‌ک‌آوری، جودی، رقم می‌خورد. اپل‌گیت بعد از شش سال به تلویزیون بر می‌گردد و نقش جودی، زنی که حس شوخ طبعی تاریکی دارد و خشن است و نمی‌خواهد با مشکلاتش مواجه شود، را بازی می‌کند. جن از چند ماه پیش که شوهرش در یک تصادف کشته شده، این مشکلات را پیدا کرده است.

کمدی Dead to Me را اپل‌گیت به همراه ویل فارل (Will Farrell) و آدام مک‌کی (Adam McKay) و جسیکا البوم (Jessica Elbaum) تهیه می‌کند.

مک‌کی و فارل اخیرا از درام تجاری HBO به نام Succession گرفته تا All Access’ No Activity شبکه CBS با هم همکاری داشته‌اند. آن‌ها سر کار کمدی موزیکال شبکه نتفلیکس، Eurovision، با بازی فارل نیز هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.