بازسازی سریال ALF ساخته خواهد شد

5 August 2018 - 09:00

به گزارش «تی‌وی‌لاین»، کمپانی «برادران وارنر» می‌خواهد سیتکام معروف ALF «الف» را دوباره به تلویزیون بیاورد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال «الف» توسط «پل فاسکو» (Paul Fusco) و «تام پچت» (Tom Patchett) در سال ۱۹۸۶ ساخته شد. فاسکو همچنین علاوه بر صداگذاری شخصیت «گوردن شوموی» معروف به «الف»، وظیفه‌ی عروسک‌گردانی آن‌ را هم بر عهده داشت. هنوز مشخص نیست که فاسکو در بازسازی این اثر نقش خواهد داشت یا نه؛ اما باید گفت که احتمال حضور او وجود دارد. در چندین سال گذشته او بارها تلاش کرده تا دوباره سریال را به تلوزیون بیاورد و حتی در سال ۲۰۱۲ تصمیم به ساخت انیمیشنی براساس این سریال برای کمپانی «سونی پیکچرز» گرفته بود.

الف در تاریخ ۲ سپتامبر ۱۹۸۶ شروع به پخش کرد و بعد از ۹۹ قسمت، در ۲۴ مارس ۱۹۹۰ کنسل شد. آخرین قسمت با اشاره به ادامه داشتن سریال، طرف‌داران را امیدوار کرده بود اما بعد از گذشت حدود ۲۸ سال، هنوز ادامه‌ای برای این سریال ساخته نشده و تنها امیدهایی برای بازسازی آن وجود دارد. البته شخصیت الف در رسانه‌های مختلفی از جمله انیمیشن، کمیک‌بوک، تاک‌شو و حتی به عنوان مهمان افتخاری در دیگر سریال‌ها حضورهایی داشته است.

داستان سریال الف درباره‌ی یک موجود فضایی از سیاره «ملمک» است؛ که در سیاره زمین سقوط می‌کند و با خانواده «تنر» (Tanner) دوست می‌شود. اعضای این خانواده، یعنی «ویلی» (با بازی مکس رایت)، «کیت» (با بازی آن شدین)، «لین» (با بازی اندریا السون) و «برایان» (با بازی بنجی گرگوری)، الف را از نیروهای فضایی مخفی می‌کنند و هر روز با شیطنت‌های او در قالب یک قسمت از سریال، سروکله می‌زنند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.