برادران روسو امتیاز فیلم حماسی The Last Neanderthal را خریدند

5 August 2018 - 14:32

طبق گزارش سایت خبری ددلاین، نویسندگان و کارگردانان محبوب، جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، درام ماقبل تاریخ The Last Neanderthal را از طریق استودیو مستقل AGBO خریداری کردند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم بدین صورت توصیف گردیده: ماجرای حماسی و درام قدرتمند، داستان نجات، انتقام و رستگاری که درباره کشف‌های اخیر برای نمایش داستان ماقبل تاریخ است.

تری نوتاری (Terry Notary) این فیلم را به نویسندگی جان برانکاتو (John Brancato) کارگردانی می‌کند. این فیلم با تکنولوژی تصویر محرک فیلم‌برداری خواهد شد. نوتاری سر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) همکاری داشته است.

استودیو AGBO، کمپانی تولید مستقلی است که جو و آنتونی روسو برای ساخت محتوای جهانی فیلم، تلویزیون و سکوهای دیجیتالی طراحی کرده‌اند. این کمپانی اولین کار تلویزیونی‌اش را با Midnight Radio با حضور جاش اپل‌بوم (Josh Applenaum)، آندری نمک (Andre Nemec)، جف پینکنر (Jeff Pinkner) و اسکات رزنبرگ (Scott Rosenberg) شروع کرد و چندین پروژه مانند بازسازی فیلم والتر هیل، The Warriors (جنگجویان) برای نتفلیکس و سریال ترسناک From به قلم جان گریفین (John Griffin) را در دست اجرا دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.